اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش گچساران:

13 مدرسه گچساران در طرح هجرت 3 بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گچساران گفت: 13 مدرسه در این شهرستان در طرح هجرت 3 مرمت، بازسازی و ترمیم می‌شود.

13 مدرسه گچساران در طرح هجرت 3 بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامعباس رحیمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 در گچساران در جمع مسئولان و دانش‌آموزان این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و با تشریح اهداف طرح هجرت 3 اظهار کرد: طرح هجرت دارای مراحل مختلفی بوده که در هر مرحله با موفقیت اجرا شده است.

جوانان با حضور در طرح‌ هجرت ولایت‌پذیری خود را به رخ استکبار کشاندند

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گچساران بیان داشت: سومین مرحله از طرح هجرت در گچساران با حضور فعال و گسترده دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

رحیمی ابراز داشت: مرحله اول طرح هجرت حضور جوانان و بسیاری از نوجوانان در جبهه‌های جنگ و در رویارویی با دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی یادآور شد: طلاب، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و جوانان غیور ایران اسلامی با لبیک به فرمان امام راحل(ره) در راه دفاع از مرز و بوم خود احساس مسئولیت کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.

رحیمی افزود: مرحله دوم طرح هجرت نیز بعد از دوران جنگ و در دوران سازندگی بود که در این مرحله نیز جوانان خوش درخشیدند و به موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف دست یافتند.

وی طرح هجرت 3 را سومین مرحله از این طرح عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای اینکه فاصله طبقاتی میان مناطق محروم و برخوردار از بین برود این طرح آغاز شده و در هر مرحله از اجرای این طرح، ولایت‌پذیری جوانان به استکبار جهانی ثابت شده است.

طرح هجرت 3 در گچساران با رویکرد توجه به مدارس ابتدایی اجرا می‌شود

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گچساران استفاده از نیروهای جوان و با نشاط و بهره‌گیری از توان دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب برای رفع محرومیت در جامعه و به ویژه در مناطق محروم را از رویکردهای مهم طرح هجرت 3 عنوان کرد.

رحیمی گفت: این طرح با همکاری و همفکری سپاه پاسداران، بسیج سازندگی، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، فنی و حرفه‌ای و جمعی از دستگاه‌ها و نهادها در گچساران اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح با استفاده از نیروهای جوان و با بهره‌گیری از استعدادهای دانش‌آموزان، مکان‌های آموزشی و پرورشی مدارس را در راستای سازندگی مرمت و بازسازی می‌شود.

رحیمی ایجاد و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان را از جمله اهداف طرح هجرت 3 عنوان کرد و ابراز داشت: وقتی دانش‌آموزان تعمیر، مرمت و بازسازی مدارس و وسایل موجود را انجام می‌دهند در حفظ و نگهداری از امکانات موجود تلاش بیشتری دارند و فرهنگ صرفه‌جویی در دانش‌آموزان نهادینه می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گچساران ایجاد و تقویت روحیه تعامل و انجام کارهای گروهی را از دیگر اهداف طرح هجرت 3 دانست و افزود: ایجاد فرهنگ کار و اشتغال و نیز سرلوحه قرار دادن یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

رحیمی با قدردانی از مجموعه ادارات و نهادهای مجری طرح هجرت 3 بیان داشت: بسیج سازندگی در سال‌های گذشته تاکنون در راستای محرومیت‌زدایی مناطق مختلف و به ویژه در روستاها و مناطق محروم اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در گچساران 13 مدرسه برای اجرای طرح هجرت 3 در نظر گرفته شده است یادآور شد: این مدارس با رویکرد توجه به مدارس ابتدایی برای اجرای طرح 3ـ3ـ6 انتخاب شده است.

رحیمی گفت: در گچساران شش مدرسه ابتدایی در طرح هجرت 3 ترمیم، مرمت و بازسازی می‌شود تا این مدارس برای برگزاری کلاس‌های ششم ابتدایی در اول مهر ماه آماده پذیرش دانش‌آموزان باشد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول