اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

سرمایه‌گذاری در حوزه پیشگیری سودمندتر از درمان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه پیشگیری و جلوتر از آن پیش‌بینی بسیار سودمند و پرفایده‌تر از امر درمان است.

سرمایه‌گذاری در حوزه پیشگیری سودمندتر از درمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی در شهرستان نمین اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با ادغام چندین نهاد، ارگان و مؤسسه خیریه سازمان بهزیستی شکل گرفت تا بتواند به اقشار محروم و عزتمند جامعه خدمات‌رسانی کند.

وی کاهش آسیب‌های جسمی، روانی و روحی را از اولویت‌های سازمان بهزیستی در حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر و یا در معرض آسیب توصیف کرد و افزود: تلاش برای حفظ کیان خانواده‌های آسیب دیده و همچنین حمایت از معلولان و توجه به توانبخشی آنها با هدف تعدیل آسیب‌های متعدد اجتماعی از اولویت‌های این سازمان است که در استان اردبیل نیز همین اولویت به جد پیگیری می‌شود.

احمدیان تصریح کرد: در این زمینه از بازوان توانمند بخش‌های غیردولتی و سرمایه‌گذاران حوزه اجتماعی استقبال می‌کنیم و معتقدیم در تمام امور فرهنگی، اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری چالش‌ها را باید برطرف کرده و نقاط قوت را تقویت کرد.

به گزارش فارس، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به حوزه گسترده فعالیت بهزیستی در مورد پدیده‌های متعدد اجتماعی و آسیب‌های مورد نظر خاطر نشان کرد: اعتیاد، کودکان بد و بی‌سرپرست، بزهکار، سالمندان و معلولان از خدمات بهزیستی برخوردار هستند و در بخش خدمات توانبخشی، اجتماعی، غربالگری بینایی و شنوایی و کم توانی ذهنی ما قادر هستیم در کنار مسایل پیشگیری از طلاق و کودک آزاری خدمات متنوعی را به مخاطبان خود ارایه کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در کنار این خدمات توجه ویژه‌ای در تأمین معاش و سرپناه افراد معلول و مددجویان بهزیستی صورت گرفته است به طوری که در یک فرآیند رو به جلو سعی می‌شود از جامعه هدف بهزیستی حمایت لازم و مورد توجه صورت بگیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول