اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

بدون بودجه پروژه‌های زیادی در فرون‌آباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به پاره‌ای از مشکلات این شهر گفت: بدون بودجه و تامین نبودن هزینه‌های مالی، پروژه‌های زیادی در فرون‌آباد افتتاح شد.

بدون بودجه پروژه‌های زیادی در فرون‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز در نشستی که با حضور فرهاد بشیری نماینده مجلس شورای اسلامی، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و هیئت همراه، نجفی بخشدار مرکزی، علیان شهردار و سربازی مسئول فنی و شهرسازی شهرداری فرون‌آباد تشکیل شد، مشکلات شهر فرون‌آباد مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

شهردار فرون‌آباد طی سخنانی در این نشست به بیان پاره‌ای از مشکلات شهر و شهروندان فرون‌آباد پرداخت و اظهار داشت: کارکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر از بدو تأسیس شهرداری در شهر فرون‌آباد بسیار چشمگیر بوده به‌نحوی که از آغاز فعالیت شهرداری با توجه به عدم درآمد‌زایی و نبود بودجه و تأمین نبودن هزینه‌های مالی، پروژه‌های بسیار زیادی در سطح شهر افتتاح شده و یا در شرف افتتاح است.

علی بند‌علیان در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری فرون‌آباد در مجموع فعالیت‌های خود سعی بر آن داشته است تا در اجرای کارها و پروژه‌های خود نهایت خلاقیت و کیفیت را داشته باشد و از کارهای تکراری پرهیز کند و بر‌اساس نیازمندی‌های شهری اقدامات نو و جدیدی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه عملکرد 16 ماهه شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد با توجه به مشکلات پیش رو خوب بوده، بیان داشت: در بخش مقایسه عملکرد شهرداری در این مدت کوتاه از بدو تأسیس و قبل را می‌توان در کتابچه عملکرد شهرداری به وضوح مشاهده کرد. 

‌انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول