اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قول مساعد مسئولان برای حل مشکلات آب حاجی‌آباد قاین

خبرگزاری فارس: شهر حاجی‌آباد قاین به دلیل رشد جمعیت در سال‌های اخیر با معضل کم‌آبی مواجه شده و مسئولان برای حل مشکلات آن قول مساعد داده‌اند.

قول مساعد مسئولان برای حل مشکلات آب حاجی‌آباد قاین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات آب شرب شهر حاجی‌آباد و یازده روستای دهستان شاسکوه برگزار شد، مشکلات موجود در مجتمع آبرسانی شهید رجایی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان قاینات در این جلسه بر حفر دو حلقه چاه جدید در شهر حاجی‌آباد تأکید و اظهار کرد: همچنین باید پیگیری لازم برای اختصاص اعتبار 200 میلیون تومانی از محل اعتبارات مدیریت بحران برای حل این مشکل انجام شود.

حسین آلامی ادامه داد: همچنین تأمین اعتبار 180 میلیون تومانی به منظور اصلاح و تعویض شبکه فرسوده شهر حاجی‌آباد نیز باید در اسرع وقت پیگیری شود.

وی اظهار کرد: افت آب زیرزمینی به دلیل خشکسالی‌های پی‌درپی و افزایش جمعیت شهر حاجی‌آباد به دلیل ارتقا به شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی بیشتر به منظور تأمین آب شیرین منطقه است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان قاینات ادامه داد: مجتمع آبرسانی شهید رجایی در حال حاضر آب 11 روستا را تأمین می‌کند که به دلیل کاهش دبی آب از 100 لیتر در ثانیه به 40 لیتر، طی دو ماه آینده جیره‌بندی آب انجام می‌شود.

آلامی بر قطع آب مشترکان پرمصرف و اخطار به آنها و همچنین تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب توسط بخشداران و دهیاران تاکید کرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول