اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس:

مسئولان باید برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا در جامعه تلاش کنند.

مسئولان باید برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، استاندار زنجان در دور دهم سفرهای درون استانی خود به شهرستان‌های مختلف استان در بدو ورود به شهرستان خرم‌دره به دیدار خانواده چهار شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس رفت و با خانواده‌های آن دیدار داشت.

یادآور می‌شود، محمد رئوفی‌نژاد از خانواده‌های شهید مروت‌الله غنیمتی، شهید مرتضی زنجانی کرامتی، شهید رضاخان احمدی و شهید بهرام‌علی شجاعی دیدار کرد.

در این دیدار نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ضروری است برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا گام‌های اساسی برداشته شود.

محمدرضا خان‌محمدی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران نقش اساسی در جامعه دارند، افزود: باید قدردان چنین خانواده‌هایی بود.

وی با بیان اینکه در کشورهای غربی به شهدا اهمیت بسیاری قائل می‌شوند، تصریح کرد: باید برای شهدایی که دین خود را به دین مبین اسلام به خوبی ادا کرده‌اند بیش از گذشته توجه شود.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و به درخت تنومندی تبدیل شده است، افزود: باید قدردان خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جامعه بود.

وی بر ضرورت حل مشکلات خانواده‌های شهدا تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات به ویژه در زمینه بیکاری خانواده‌های شهدا باید در اولویت امور باشد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول