اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

کمبود کادر پزشکی از مشکلات حوزه درمان اهر است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: کمبود کادر پزشکی از مشکلات حوزه درمان اهر است.

کمبود کادر پزشکی از مشکلات حوزه درمان اهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جمع پزشکان این شهرستان یکی از مشکلات عمومی شهرستان در حوزه درمانی را کمبود کادر پزشکی متخصص و درمانی ذکر کرد و خواستار توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی به این امر شد.

وی در ادامه طرح پزشک خانواده را یکی از طرح‌های مهم دولت در حوزه درمان و سلامت برشمرد و از تمهیدات لازم دولت در این زمینه به اقشار مختلف مردم خبر داد.

فرماندار اهر گفت: با اجرای این طرح تمام آحاد مردم از خدمات بهداشتی درمانی مناسب بهره‌مند می‌شوند چراکه با اجرای این طرح زمینه برای ارتقا سلامت و بهداشت جامعه برای همه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی شهرستان در مناطق روستایی، کمبود ناوگان امدادی و اورژانسی، راه‌اندازی دستگاه‌های پیشرفته تشخیص و توسعه امکانات و تجهیزات در بیمارستان اهر، برخی نیازهای ضروری در مراکز بهداشت روستایی را ضروری برشمرد و خواستار همراهی دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه شد.

این مقام مسئول، توسعه بیمارستان اهر را به دلیل وسعت منطقه و معین بودن شهرستان به شهرستان‌های همجوار ضروری برشمرد و اختصاص اعتبارات مناسب به شهرستان در حوزه درمان را برای ارائه خدمات مناسب به مردم و رضایتمندی شهروندان ضروری عنوان کرد.

فرماندار اهر در ادامه از راه‌اندازی دو پایگاه امداد جاده با مشارکت جمعیت هلال‌احمر استان در جاده اهر ـ کلیبر، گردنه سامبران و جاده اهر تبریز (گردنه گویجه‌بل) خبر داد.

 وی افزود: پایگاه‌های امداد جاده‌ای اهر ـ مشگین‌شهر نیز همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول