اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

سیاست استکبار براندازی نظام از طریق مشکلات داخلی است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی و استاد علوم سیاسی گفت: سیاست استکبار جهانی در شرایط حاضر براندازی نظام از طریق مشکلات داخلی است.

سیاست استکبار براندازی نظام از طریق مشکلات داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول عسگری عصر یکشنبه در جمع بسیجیان شهرستان ارومیه با اشاره به حربه‌های مختلف دشمنان در مورد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: گرانی‌ها و سایر مشکلات موجود در جامعه قطعات پازل طراحی شده توسط دشمنان است که در راستای براندازی نظام در‌صدد اجرای آنها هستند.

وی افزود: بسیجیان در ایران اسلامی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در تمام دوران‌ مختلف اقدامات شایانی انجام داده‌اند که از آن جمله می‌توان به مبارزه با حکومت‌های ظالم در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس اشاره کرد.

عسگری اضافه کرد: دشمن برای مقابله با این آمادگی مردم سه طرح داشته که عبارت از طرح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به برخی توطئه‌های دشمنان در راستای براندازی نظام اسلامی در ایران بیان کرد: مهم‌ترین این طرح‌ها که در سال‌های اخیر توسط دشمنان و کارشناسان آنها شکل گرفته براندازی نظام از طریق مشکلات داخلی است که این طرح‌ها نیز با شکست محسوسی مواجه شده‌اند.

عسگری در بیان برخی مشکلات موجود در بازار و نحوه برخورد مردم با این مشکلات تصریح کرد: گرانی، تورم و کمبود عرضه در بازار از مهم‌ترین مشکلاتی است که در بازار امروز کشور وجود دارد ولی مردم تنها به دلیل عشق به نظام اسلامی در برابر این مشکلات ایستاده و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داده‌اند.

وی برخی اقدامات در حوزه خلیج‌فارس و تلاش دشمن برای تغییر نام این منطقه را ناشی از حس ایران‌دوستی ملت دانست و عنوان کرد: مردم با ایستادگی در برابر این اقدام نشان دادند که به هیچ عنوان اجازه تعدی به ذره‌ای از خاک میهن اسلامی را به مزدوران نداده و در صورت نیاز باز هم حاضر به فدای جان خود در راه اسلام هستند.

این استاد علوم سیاسی برگزاری طرح‌های مختلف توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را راهکاری برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان برشمرد و گفت: دشمن برای اجرای طرح‌های خود دست به هرگونه اقدام از جمله همراه ساختن مردم و حتی مسئولان می‌زند اما اجرای برخی طرح‌ها توسط سپاه پاسداران ‌انقلاب ‌اسلامی و داخل بسیجیان در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی توانسته پاسخگوی مناسبی برای هرگونه توطئه باشد.

عسگری ایستادگی مردم در برابر دشمنان را ناشی از حس ولایت‌مداری عنوان و بیان کرد: مردم در برابر هرگونه توطئه‌ها ایستادگی کرده‌اند تا کوچک‌ترین جسارتی از سوی دشمنان داخلی و خارجی به رهبر نشود.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: حضور جوانان و حتی نوجوانان در مساجد و اقدام این قشر به یادگیری مسائل مختلف سیاسی و دینی افتخاری است که نصیب نظام شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول