اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد البرز:

افزایش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ویژه مددجویان البرز

خبرگزاری فارس: معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در راستای توانمندسازی افراد زیر پوشش این نهاد، امکانات و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ویژه این مددجویان در استان البرز افزایش می‌یابد.

افزایش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ویژه مددجویان البرز

علی‌اصغر شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که در کمیته امداد اجرا می‌شود، توانمندسازی افراد زیر پوشش به میزانی است که آنها برای تامین مخارج و هزینه‌های زندگی خود نیازی به کمک‌های امداد نداشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهایی که برای تحقق هدف فوق داریم، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان است که این طرح در سال گذشته با جدیت اجرایی شد.

ارائه آموزش‌های فنی به حدود 5 هزار مددجوی البرزی

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد البرز ادامه داد: در همین راستا سال گذشته بیش حدود 5 هزار نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در سراسر استان البرز از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برخوردار شده و توانستند این دوره‌ها را با موفقیت به پایان برسانند.

شیری گفت: این افراد پس از تکمیل دوره‌های آموزشی از تسهیلات لازم برای راه‌انداخت کسب و کاری مناسب نیز برخوردار شدند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه تسهیلاتی به مددجویان فوق پرداخت شده؟‌ گفت: وقتی یک نفر مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کند، به معنی آن است که در یک رشته فنی دارای مهارت است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد البرز افزود: این فرد یا باید به کارگاه‌های مرتبط معرفی شده و یا با دریافت تسهیلات مالی به صورت فردی وارد بازار کار شود.

این مسئول متذکر شد: برای مددجویان کمیته امداد در استان البرز که این دوره‌ها را پشت‌سر گذاشته‌اند، هر دو شیوه انجام شده است.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به دستاوردهای خوبی که در حوزه توانمندسازی افراد زیر پوشش با اجرای این طرح داشتیم، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و حمایت از اشتغال مددجویان را در سال جاری نیز تداوم داده و امسال این امکانات افزایش نیز یافته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول