اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد

لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر در شهر زنجان

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان گفت: با اتمام بارش برف در استان زنجان و عادی شدن شرایط نسبت به لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر شهر زنجان اقدام می‌شود.

لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر در شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان ناصر موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز سال نو اظهار کرد: با توجه به بارش برف در اکثر نقاط استان زنجان اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در راستای پاکسازی معابر شهری با بارش برف و کولاک تحت‌الشعاع قرار گرفته است افزود: پاکسازی شهر زنجان از صبح امروز آغاز شده است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه همه عوامل شهرداری در شهر زنجان در حال حاضر فعالیت می‌کنند خاطر نشان کرد: امروز نیز نسبت به پاکسازی معابر اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز در پارک بانوان چادرهایی در نظر گرفته شده است افزود: در این چادرها از میهمانان نوروزی استقبال می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی جمعیت هلال احمر و سایر ارگان‌ها شده است خاطر نشان کرد: امکانات لازم برای استقبال از میهمانان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با اتمام بارش برف در استان زنجان و عادی شدن شرایط نسبت به لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر استان اقدام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان نیز در این مصاحبه با اشاره به آمادگی استان زنجان برای مقابله به حوادث غیر‌مترقبه تصریح کرد: صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 6.4 دهم ریشتر شهرستان طارم را لرزاند که خوشبختانه خسارتی نداشته است.

علی‌اکبر کریمی از اسکان بیش از 12 هزار نفر مسافر در استان زنجان خبر داد و گفت: تمیهدات لازم برای بازگشایی راه‌های استان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول