اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فیروزکوه خبر داد:

لکه‌گیری و روکش آسفالت کوچه‌های شهر فیروزکوه

خبرگزاری فارس: شهردار فیروزکوه از لکه‌گیری و روکش آسفالت کوچه‌های سطح شهر فیروزکوه خبر داد.

لکه‌گیری و روکش آسفالت کوچه‌های شهر فیروزکوه
حسین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به اقدامات شهرداری فیروزکوه اشاره کرد و افزود: عملیات پیاده‌روسازی در سطح شهر به منظور زیباسازی، بهبود عبور و مرور و ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان انجام شده است.
وی اظهار داشت: عملیات پیاده‌روسازی خیابان بهزیستی و کوچه جنب رستوران شبنم با کف فرش بتنی و پیاده‌روسازی خیابان تختی و عملیات پیاده‌روسازی خیابان سایت ادارات در دو لاین شمالی و جنوبی با کف فرش بتنی شش در 40 از جمله اقدامات شهرداری فیروزکوه است.
شهردار فیروزکوه اضافه کرد:‌ عملیات پیاده‌روسازی و محوطه‌سازی فضای سبز در خیابان 45 متری در دو لاین شمالی و جنوبی حد فاصل میدان امام علی (ع) به سمت میدان امام خمینی (ره) با کف فرش بتنی شش در40 در 40، لکه‌گیری و روکش آسفالت شهری مخابرات و منطقه وره‌وا و آسفالت کوچه‌های ورودی شهرک مخابرات از دیگر کارهای انجام شده توسط شهرداری فیروزکوه است.
حیدری عملیات پیاده‌روسازی جنب مسجد امام حسین (ع) با کف فرش بتنی، عملیات پیاده‌روسازی و محوطه‌سازی خیابان فرهنگ در دو لاین شمالی و جنوبی با کف فرش بتنی و مرمت و زیباسازی میدان امام خمینی (ره) و آب‌نمای آن با استفاده از سنگ لاشه رنگی را از جمله اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.
وی همچنین پیاده‌روسازی دور میدان شهرک و بلوار دانشگاه، ایجاد کمربند سبز ورودی شهر، عملیات پیاده‌روسازی و محوطه‌سازی ورودی فرمانداری با کف فرش بتنی و لکه‌گیری و روکش آسفالت در سطح شهر برای بهبود فضای شهری و فرهنگی را از سایر اقدامات شهرداری دانست.
شهردار فیروزکوه ادامه داد: عملیات پیاده‌روسازی و محوطه‌سازی ورودی سایت ادارات با کف فرش بتنی، احداث پارک گرمسار، سنگ‌چین و محوطه‌سازی پارک کوهستان با سنگ لاشه رنگی، احداث آب‌نمای سنگی پارک کوهستان، لکه‌گیری و نوار حفاری خیابان شهید ملاجعفری و میدان معلم و لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان بهارستان و کوچه‌های منتهی به آن نیز انجام شده است.
حیدری افزود:‌ عملیات پیاده‏روسازی و محوطه‌سازی خیابان فلکه حد فاصل میدان امام علی (ع) به سمت پایگاه شهرداری با کف فرش بتنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان مطهری و کوچه‌های فرعی آن، لکه‌گیری خیابان پاسداران، کوچه شهید عمرانیان و شهید قزوینیان و شهرک ولی‌عصر (ع)، لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان 10 دستگاه و روکش آسفالت محل کوه‌بری بعد از امامزاده اسماعیل (ع) از سایر کارهای صورت گرفته است.
وی همچنین لکه‌گیری نوار حفاری خیابان سایت ادارات و خیابان فرمانداری، لکه‌گیری محله جمشید‌آباد،‌ لکه‌گیری و روکش آسفالت پل‌های فرسوده و تعمیر شده سطح شهر، لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان الغدیر و کوچه‌های دانشجو و رگلاژ و زیرسازی و روکش آسفالت خیابان مطهری و کوچه منتهی به چغندرقند را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد.
شهردار فیروزکوه خاطرنشان کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت و آسفالت کوچه‌های شهرک گلستان، کوچه‌های شهرک کوهسار، کوچه حمام عمومی شهرداری و کوچه جنب مسجد امام حسین (ع) نیز توسط شهرداری انجام شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول