اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری تکاب خبر داد:

لکه‌گیری آسفالت محورهای اصلی تکاب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری تکاب از لکه‌گیری آسفالت محورهای اصلی این شهرستان به طول 60 کیلومتر خبر داد.

لکه‌گیری آسفالت محورهای اصلی تکاب
به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب، بهلول عبدی پیش از ظهر امروز در بازدید معاون راه روستایی اداره کل راه و ترابری آذربایجان غربی با تشریح این اقدامات، اظهار داشت: اجرای عملیات لکه‌گیری در محورهای ارتباطی شهرستان تکاب با شاهین‌دژ و بیجار زمینه تردد روان و ایمن کاربران این محورها را فراهم کرده است.
وی افزود: آسفالت راه روستای سبیل ـ عربشاه گروس در شهرستان تکاب علاوه بر بهره‌مندی ساکنان سه روستای آذربایجان غربی از نعمت راه مناسب، سبب آبادانی و توسعه چندین روستای شمال استان کردستان شده است.
رئیس اداره راه و ترابری تکاب ادامه داد: طرح بهسازی و آسفالت محور سبیل ـ عربشاه گروس به طول 9 کیلومتر و نیم متر از ماه‌های گذشته آغاز شده و در حال حاضر عملیات بهسازی و آسفالت دو کیلومتر از آن به اتمام رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: با آسفالت دو کیلومتر از این محور روستایی علاوه بر بهره‌مندی ساکنان سه روستای اطراف، چندین روستای استان کردستان نیز از راه مناسب برخوردار شدند.
این مسئول کاهش مسافت شهرستان تکاب با استان زنجان به طول 60 کیلومتر را از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح بهسازی و آسفالت محور روستایی سبیل ـ عربشاه گروس عنوان کرد.
این مقام مسئول همچنین از آسفالت راه‌های روستایی قرخلو به طول نیم کیلومتر و چراغتپه به طول دو کیلومتر و 600 متر خبر داد و یادآور شد: 294 خانوار این روستاها با توسعه شبکه راه‌های روستایی شهرستان تکاب از جاده امن برخوردار شدند.  
عبدی با بیان اینکه چهار کیلومتر از راه روستایی گزدره آسفالت شد، افزود: به زودی با تکمیل آسفالت 9 کیلومتر باقی‌مانده این محور، ساکنان شش روستا با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 622 نفر از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول