اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری ارومیه خبر داد

اختصاص 328 میلیارد ریال برای لکه‌گیری محورهای ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس راه و ترابری ارومیه گفت: 328 میلیارد ریال برای لکه‌گیری و آسفالت محورهای ارومیه اختصاص می‌یابد.

اختصاص 328 میلیارد ریال برای لکه‌گیری محورهای ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، صادق حبیب‌زاده شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان اعتبار برای انجام عملیات لکه‌گیری محورهای ارومیه – ریحان‌آباد، چهارراه زنبیل به ماکوکندی، گلمانخانه به ریحان‌آباد ارومیه اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: این طرح در راستای ارتقای سطح استاندارد و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها انجام می‌گیرد.

حبیب‌زاده با بیان اینکه این طرح از ماه جاری تا 18 ماه دیگر ادامه می‌یابد گفت: با توجه به اینکه حفظ و نگهداری از محورهای زیر پوشش شهرستان ارومیه از وظایف راه و ترابری این شهرستان است از این رو اقدامات وسیعی را در سال‌های گذشته در زمینه لکه‌‌گیری و روکش آسفالت به حجم بیش از 120 هزار مترمربع در سطح محورهای شهرستان اجرا شده است.

این مسئول ادامه داد: اجرای این طرح، علاوه بر افزایش طول عمر مفید و بازدهی راه‌ها می‌تواند در زمینه افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از خسارات وارده نقش مهمی را ایفا کند.

وی از آسفالت راه ارتباطی چهار روستا در شهرستان ارومیه خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این عملیات عبور و مرور اهالی روستای آباجالوی علیا، آباجالوی سفلی، ینگجه و خانشان با تکمیل عملیات بهسازی و آسفالت این راه روستایی تسهیل می‌شود.

حبیب‌زاده اضافه کرد: بهسازی و آسفالت راه ارتباطی روستای آباجالوی علیا به طول 1.7 کیلومتر هم اکنون از 45 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و بیش از 27 هزار مترمکعب عملیات زیرسازی در این محور انجام شده است.

رئیس راه و ترابری ارومیه خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه اهالی روستاهای منطقه از راه روستایی آسفالته مناسب، کاهش مصرف سوخت، تسهیل در رفت و آمد و انتقال امن محصولات کشاورزی به مراکز فروش با توجه به سخت گذر بودن منطقه بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول