اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

توزیع 40 هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: از زمان آغاز لکه‌گیری خیابان‌های شهر تا کنون نزدیک 40 هزار تن آسفالت در خیابان‌های زنجان توزیع شده است.

توزیع 40 هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های زنجان

اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شهرداری زنجان برای توزیع 100 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به اینکه آسفالت خیابان‌های شهر زنجان وضعیت نامناسبی دارند، افزود: ممکن است شهرداری درخواست افزایش بودجه برای آسفالت‌ریزی خیابان‌ها را برای سامان دادن به خیابان‌ها مطرح کند.

معاون عمرانی شهردار زنجان اضافه کرد: در حال حاضر 20 پیمانکار در زنجان مشغول آسفالت‌ریزی در خیابان‌های شهر زنجان هستند.

وی با اشاره به اینکه پنج اکیپ فعال آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در سطح شهر زنجان به صورت امانی کار می‌کنند، ادامه داد: 15 اکیپ دیگر بخش خصوصی هستند که با شهرداری قرار داد امضا کرده‌اند.

عزیزی با اشاره به پیگیری پروژه‌های عمرانی در زنجان تصریح کرد: جدول‌گذاری در خیابان‌های مرکزی و فرعی شهر در حال انجام است.

وی پوشش کانال‌های موجود در سطح شهر را از دیگر پروژه‌های عمرانی فعال در سطح شهر زنجان عنوان کرد و گفت: تا کنون در حدود 800 میلیون تومان در این زمینه کار انجام شده است.

معاون عمرانی شهردار زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پارک بانوان تصریح کرد: آغاز عملیات این پروژه بسته به توافق با پیمانکار دارد که تا کنون چنین توافقی انجام نشده است.

وی پیمانکار پروژه زنجانرود را جهاد نصر اعلام کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر فعال است.

عزیزی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بزرگراه ولایت و خیابان زینبیه غربی منوط به پایان تملک‌های لازم در این مناطق است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های سبزه‌میدان و تونل بعثت مربوط به کمیته سرمایه‌گذاری استان است، ادامه داد: شهرداری زنجان در حال آماده کردن زمینه عملیات اجرایی مراحل نخست این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول