اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری 15 میلیارد ریالی؛

معابر ورامین لکه‌گیری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین از لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی ورامین با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد.

معابر ورامین لکه‌گیری می‌شود
محمد عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با اعتباری 15 میلیارد ریالی، لکه گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ورامین در حال انجام است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین با اشاره به یکی از پروژه‌های بزرگ و موردنیاز محلات و معابر شهری ورامین گفت: با اختصاص اعتبار ویژه 15 میلیارد ریالی، پروژه لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ورامین انجام و تاکنون رضایت شهروندان را به همراه داشته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جاری روکش آسفالت خیابان اصلی ورامین به تهران از میدان حضرت امام حسین (ع) تا میدان حضرت ولیعصر (عج) به مساحت 110 هزار مترمربع، آسفالت جاده قاسم‌آباد به مساحت 4 هزار و 175 مترمربع، خیابان 20 متری دولت به مساحت 6 هزار و 710 مترمربع، خیابان 20 متری پشت شهرک اصلاح بذر به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع انجام شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین با اشاره به انجام پروژه‌های مشارکتی با شهروندان نیز گفت: این شهرداری انجام  پروژه‌های مشارکتی را در بخش‌های جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت کوچه‌های فرعی در دستور کار جدی خود قرار داده و در نواحی چهارگانه شهری ورامین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 50 کوچه از جمله کوچه‌های مهدیه یک، آموزگار، کیان، شهید اردستانی، زینبیه خیرآباد، شهید میر براتی خیرآباد، شهید بهرام مصیری و ...  را به صورت مشارکتی با شهروندان جدول‌گزاری و روکش آسفالت کرده است.
ورامین شهری است در بخش مرکزی شهرستان ورامین در استان تهران ایران که جمعیت آن بر پایه آمار نفوس و مسکن سال ۸۵ برابر با ۲۰۸ هزار و 996 نفر است.
این شهر بسیار کهن و هم‌زاد ری باستان است به‌طوری که در اوستا از آن‌دو با نام‌های راگا (ری) و وارنا (ورامین) نام برده شده‌است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول