اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون شهردار زنجان خبر داد:

فعالیت 16 اکیپ لکه‌گیری در شهر زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار زنجان با اشاره به فعالیت 16 اکیپ لکه‌گیری در شهر زنجان گفت: این اکیپ‌ها در مناطق مختلف شهر تقسیم شده و فعالیت می‌کنند.

فعالیت 16 اکیپ لکه‌گیری در شهر زنجان
اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: چاله چوله‌های موجود در سطح شهر زنجان ناشی از چند مشکل عمده است.
وی عدم اتمام پروژه‌ها را در موعد مقرر یکی از دلایل پر نشدن کنده‌کاری‌های انجام شده در سطح شهر عنوان کرد و افزود: نمی‌توان جلوی ادامه کار را بعد از پایان مهلت داده شده گرفت، چون باعث نیمه کاره ماندن پروژه‌ها می‌شود.
معاون عمرانی شهردار زنجان با اشاره به اینکه مجوزهای صادر شده برای حفاری‌ها به شرط پر کردن کنده‌کاری‌ها با رعایت مشخصات فنی بوده است، تصریح کرد: به دلیل عدم رعایت نکات فنی بعد از آسفالت دوباره کاری‌های زیادی انجام و اطراف محل حفاری نشست می‌کند که موجبات به وجود آمدن چاله در خیابان‌ها را فراهم می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شبکه آبیاری داخلی شهر زنجان مشکلاتی دارد، گفت: در طول 12 ماه سال شرکت آب منطقه‌ای حفاری‌های اضطراری دارد.
عزیزی بر بی‌کیفیت بودن مصالح مورد استفاده اشاره و تصریح کرد: سایر ارگان‌ها از جمله اداره راه و ترابری استان زنجان نیز همین مشکل بی‌کیفیتی مصالح را دارد، که موجب زود از موعد مقرر خراب شدن اقدامات عمرانی می‌شود.
وی ادامه داد: برخی ارگان‌ها و سازمان‌ها مانند آب منطقه‌ای و مخابرات موظف به پر کردن و آسفالت مکان‌های حفاری شده هستند که شهرداری هم به آنها کمک می‌کند.
معاون عمرانی شهردار زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره متفاوت بودن خدمات ارائه شده در مناطق مختلف شهر تاکید کرد: 16 اکیپ لکه‌گیری در سطح شهر زنجان اقدام به لکه گیری خیابان‌ها می‌کنند.
وی ادامه داد: شش اکیپ از 16 اکیپ فعال در سطح شهر زنجان در مناطقی که بافت  فرسوده دارند، فعالیت می‌کنند.
عزیزی با اشاره به اینکه منطقه یک نیز بافت فرسوده دارد، تصریح کرد: پنج اکیپ لکه‌گیری در منطقه یک فعالیت می‌کنند.
وی اضافه کرد: فقط چهار اکیپ در منطقه دو زنجان که به اصطلاح بالای شهر محسوب می‌شود، به لکه گیری خیابان‌های زنجان مبادرت می‌کنند.
معاون عمرانی شهردار زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری 40 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان پخش شده است، افزود: خسارت‌های وارد شده به خیابان‌ها بسیار زیاد است و به این راحتی جبران پذیر نیست.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره آسیب‌هایی که نمک پاشی به آسفالت خیابان‌ها می‌رساند، گفت: آسیب‌های ناشی از نمک پاشی‌های مکرر به آسفالت خیابان‌های شهر می‌رساند، غیر قابل انکار است، هر چند با توجه به زیاد بودن مدت زمان سرد سال در شهر و عدم امکان استفاده از دستگاه برف خور چاره‌ای جز استفاده از نمک وجود ندارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول