اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه بویین زهرا:

فرهنگ ترافیک با آموزش نهادینه ‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه شهرستان بویین زهرا گفت: فرهنگ ترافیک باید با آموزش در جامعه نهادینه می‌شود.

فرهنگ ترافیک با آموزش نهادینه ‌شود

بهمن رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا اظهار کرد: بیش از 70 درصد از علل وقوع تصادفات مختلف در محور‌های مواصلاتی شهرستان بویین‌ زهرا مربوط به کم عرض بودن جاده‌ها است.

وی افزود: در این خصوص لازم است که مسئولان عمرانی با تمهدیدات ویژه‌تر وارد عمل شده تا زمینه را برای بهبود وضعیت عبور و مرور فراهم کنند.

فرمانده پلیس راه شهرستان بویین زهرا افزود: محور‌های مواصلاتی بخش مرکزی این شهرستان به روستای آراسنج به طول هشت کیلومتر و همچنین محور سه‌راه رحیم آباد به سمت دانسفهان از جمله خطرناک‌ترین و حادثه‌سازترین جاده‌های ترافیکی شهرستان بویین زهرا هستند.

وی با بیان اینکه عدم توجه به‌جلو و همچنین خواب آلودگی رانندگان هنگام تردد عوامل دیگری هستند که سبب افزایش مرگ و میر ناشی از تصادفات در این  مسیر‌ها می‌شوند، تصریح کرد: باید با تبلیغ و اشاعه فرهنگ ترافیکی صحیح سبب ایجاد جامعه‌ای پویا و قانون‌مند شویم.

فرمانده پلیس راه شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تمام سال تدابیر ویژه برای ایام ماه مبارک رمضان در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی این شهرستان وضع شده و به اجرا در می‌آید، عنوان کرد: وظیفه پلیس در هر حوزه‌ای ایجاد نظم و آرامش صحیح برای شهروندان و به‌ویژه جوانان است.

رستمی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در شهرستان بویین زهرا بیان کرد: همت و اراده بلند مسئولان می‌تواند تداوم‌بخش کار‌های خدماتی باشد و زمینه را برای رضایت‌مندی هرچه بیشتر مردم از وضعیت جاده‌ها فراهم کند.

وی با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی این شهرستان نقش بسیار مهمی در عرصه‌های مختلف به عهده دارند، افزود: باید با تلاش و ارائه راه‌کار‌ها در حوزه ترافیک و عبور و مرور، زمینه‌ را برای توسعه استان قزوین در بخش حمل و نقل فراهم کنیم.

فرمانده پلیس راه شهرستان بویین زهرا ابراز کرد: این شهرستان نقش بسیار مهمی را در اتصال راه‌های مهم بین استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور برعهده دارد.

رستمی در خاتمه بیان کرد: امیدوارم با سعی و تلاش همگانی عرصه‌ مناسبی برای رشد و شکوفایی کشور فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول