اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا اعلام کرد

لزوم آشناسازی جوانان با فرهنگ ترافیکی در کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: لزوم آشناسازی بیش‌تر مردم به ویژه جوانان با فرهنگ ترافیکی در کشور و آگاه‌سازی آنها نسبت به عواقب و آثار تلخ استفاده نادرست از وسائل نقلیه به خوبی احساس می‌شود.

لزوم آشناسازی جوانان با فرهنگ ترافیکی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، ابوالفضل طاهرخانی امروز در جلسه ترافیک و حمل و نقل شهرستان بویین‌زهرا که با حضور جمعی از مسئولان و رؤسای ادارات بویین‌زهرا در سالن اجتماعات فرمانداری بویین‌زهرا برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته اقدامات مؤثر و خوبی در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای و نیز پیش‌برد اهداف حمل و نقل در سطح جاده‌های عبور و مروری در کشور صورت گرفته است.

وی افزود: همیاری و تعامل مردم با مسئولان و دست‌اندر‌کاران امور جاده‌ای در کشور سبب بهبود بهتر و دو چندان اوضاع ترافیکی و حمل و نقلی شده است.

فرماندار بویین‌زهرا تصریح کرد: لزوم آشناسازی بیشتر مردم به ویژه جوانان با فرهنگ ترافیکی در کشور و آگاه‌سازی آنها نسبت به عواقب و آثار تلخ استفاده نادرست از وسائل نقلیه به خوبی احساس می‌شود.

ابوالفضل طاهر‌خانی بیان کرد: باید در مدارس و مراکز اجتماعی دیگر که جوانان حضور دارند، نسبت به آموزش‌های صحیح رانندگی و فرهنگ‌سازی در این زمینه اقدام کرد.

وی عنوان کرد: امروزه شاهد هستیم که حمل و نقل و عبور و مرور نقشی اساسی و مهم را در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کند، بنابر‌این باید همگی با احساس مسئولیت به این امر مهم توجه داشته باشیم.

فرماندار بویین‌زهرا در ادامه با اشاره به اعتبارات فراوانی که هر ساله به امر حمل و نقل و فرهنگ‌سازی ترافیکی اختصاص می‌یابد، افزود: مهم آن است که همه ما بدانیم در هر کار و فعالیتی ضرورت حفظ تعادل و استفاده مطلوب از آن وسیله بسیار مهم و حیاتی است.

طاهرخانی تأکید کرد: آماری که امسال نسبت به سال‌های منتشر شده، نشان‌دهنده افزایش حجم عبور و مرور و حمل و نقل در کشور است که رغبت مردم برای سفر و بازدید از اکثر نقاط کشور را خبر می‌دهد.

وی بیان کرد: لزوم کنترل بیشتر حمل و نقل و ترافیک  در کشور و بررسی دقیق‌تر روند گسترش عبور و مرور، امروزه به خوبی در سطح کشور احساس می‌شود.

فرماندار بویین‌زهرا عنوان کرد: هر شخص در هر پست و مقامی که دارد، موظف است با فراگیری اصول و ملاک‌های ترافیکی در زمینه گسترش و پایه‌گذاری فرهنگ ترافیکی در کشور تلاش کند.

طاهر خانی ادامه داد: مسئولان کشور باید شرایطی را فراهم کنند که امکان هر‌چه بیش‌تر آموزش صحیح فرهنگ ترافیک برای همه اقشار به ویژه جوانان فراهم شود.

وی بیان کرد: حضور دانش‌آموزان در طرح همیار پلیس که در سال‌های اخیر در سطح مدارس کشور ایجاد شده، در نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی در بین نسل جوان بسیار تأثیر‌گذار و مطلوب است.

فرماندار بویین‌زهرا در خاتمه تأکید کرد: در‌خواست ما از تمام مردم و مسئولان، اهتمام بیش‌تر و دقیق‌تر به مقوله نهادینه‌سازی فرهنگ ترافیک و تشویق جوانان به رعایت مقررات عبور و مرور است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول