اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی فیروزکوه:

نوآموزان فیروزکوهی با فرهنگ ترافیک آشنا می‏شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: با برنامه‏های در دست اجرا در این شهرستان، نوآموزان فیروزکوهی با فرهنگ ترافیک آشنا می‏شوند.

نوآموزان فیروزکوهی با فرهنگ ترافیک آشنا می‏شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین بی‏نیاز عصر امروز در نشستی با مدیران مهدهای کودک خصوصی و دولتی در شهرستان فیروزکوه در این زمینه اظهار داشت: آموزش کودکان در خصوص آشنایی با وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی و ماموران انتظامی باید با همت مدیران مهدهای کودک در شهرستان فیروزکوه انجام شود.
وی تصریح کرد: اجرای همه دستورالعمل‏های مهدهای خصوصی و دولتی باید مد نظر قرار گیرد تا نوآموزان با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند و آموزش‏های خوبی در مهدهای کودک ارائه شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: مدیران مهدهای کودک در این شهرستان موظف هستند تا به نکات ایمنی و بهداشتی بیشتر توجه داشته باشند و آنها را در صدر برنامه‏های اجرایی خود قرار دهند.
بی‏نیاز بیان داشت: اجرای موضوعات مهم فرهنگی و قرآنی نیز بسیار مهم بوده و به عنوان نخستین گام در این زمینه باید پخش اذان ظهر در مهدهای کودک شهرستان فیروزکوه انجام شود.
وی همچنین خواستار ارائه آموزش‏های لازم به مربیان مهدهای کودک در زمینه بیماری‏های واگیردار همچون وبا و سرماخوردگی شد و آن را در راستای کاهش عوارض ناشی از این بیماری‏ها بسیار تاثیرگذار قلمداد کرد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه برپایی جشن دهه کرامت در مهدهای کودک، دقت در انتخاب مربیان و پیگیری آموزش آنها و نیز ایجاد رقابت سازنده بین مهدهای کودک در راستای ارتقای سطح خدمات آنها را در فیروزکوه ضروری دانست.
بی‏نیاز ادامه داد: حمایت از خانواده‏هایی که فقر مالی دارند نیز باید در دستور کار قرار گیرد و برای سال تحصیلی مناسب در این شهرستان برنامه‏ریزی شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول