اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی؛

همایش فرهنگ‌یاران ترافیک در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی همایش فرهنگ‌ یاران ترافیک و همیاران پلیس در اصفهان برگزار شد.

همایش فرهنگ‌یاران ترافیک در اصفهان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش‌ازظهر امروز همایش فرهنگ‌یاران ترافیک و همیاران پلیس اصفهانی برگزار شد و جمعی مسئولان اصفهان در این مراسم حضور یافتند.
همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی فرهنگ‌یاران ترافیک اصفهان مورد تجلیل و تقدیر مسئولان و نیرو‌های انتظامی قرار گرفتند.
فرهنگ ‌یاران‌ترافیک در راستای آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش‌‌آموزان تلاش می‌کنند و در حال حاضر تعامل و همکاری فرهنگیان اصفهانی برای ایجاد نظم و امنیت در سطح جامعه افزایش یافته است.
در این برنامه حدود 300 نفر از فرهنگ‌یاران ترافیک و همیاران پلیس موجود در سطح استان شرکت داشتند و حضور فعال این قشر از جامعه در این برنامه‌ها تمایل آنها را به منظور ایجاد فرهنگ نظم و امنیت در کشور نشان می‌دهد.
جلب مشارکت فرهنگیان برای همکاری مستمر و مداوم آنها با پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای نظم و انضباط ترافیکی در سطح جامعه از مهمترین اهداف برگزاری همایش فرهنگ‌یاران ترافیک محسوب می‌شود.
طرح همیاران پلیس طی چند سال گذشته در سطح کشور اجرا شده است و نیرو‌های انتظامی از ظرفیت‌های موجود در نظام آموزشی کشور برای ایجاد نظم و امنیت در میان مردم استفاده کرده‌اند.
در حال حاضر همیاران پلیس از ظرفیت و توانمندی‌های بسیاری برخوردار هستند و با اجرای این طرح میزان تخلفات و تصادفات ناشی از رانندگی کاهش یافته است.
همیاران پلیس اصفهانی همواره در راستای کاهش تصادفات و منظم‌شدن ترافیک در سطح استان با نیرو‌های انتظامی همکاری می‌کنند و آموزش و پرورش همواره در راستای نهادینه کردن مسایل فرهنگی و اجتماعی با مسئولان و ادارات موجود در سطح شهر همکاری می‌کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول