اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی مشهد:

چالش ترافیکی مشهد نداشتن فرهنگ ترافیک است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جدیترین چالش ترافیکی مشهد نداشتن فرهنگ ترافیک از سوی برخی شهروندان و رانندگان و ضرورت برنامه‌ریزی در این زمینه است.

چالش ترافیکی مشهد نداشتن فرهنگ ترافیک است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کمال سروی‌ها با بیان اینکه طی چند سال گذشته مشکلات و معضلات ترافیکی به صورت محسوسی با زندگی روزانه شهروندان گره خورده است، اظهار داشت: جدیترین چالش ترافیکی این شهر نداشتن فرهنگ ترافیک از سوی برخی شهروندان و رانندگان و ضرورت برنامه‌ریزی در این زمینه است. 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: ترافیک یکی از مهم‌ترین مشکلات شهروندان است که نیازمند تدبیر و تدوین ضوابط و مقررات جدی است.
وی در ادامه با انتقاد از فقر فرهنگ ترافیکی در برخی از افراد گفت: تربیت و آموزش با محوریت ارتقای فرهنگ ترافیک یکی از محورهای اصلی فعالیت حوزه ترافیک است که شامل آموزش ترافیک به کودکان، رفتار کودکان در ترافیک، آموزش در مدارس، آموزش ترافیک از طریق رسانه‌های جمعی و بصری، آموزش مکرر قوانین و آموزش هنگام اخذ گواهینامه رانندگی می‌شود.
سروی‌ها همچنین مشهد را درحوزه فرهنگ ترافیک با آسیب‌‏‌های جدی و نارسایی‌‌‏های فراوانی روبرو دانست و افزود: بازدارندگی مقررات و برخورد قاطع با افراد متخلف مکمل اقدامات فرهنگی است.
وی تاکید کرد: برای آموزش ترافیک نمی‌توان به آموزش‌های سنتی و کلاسیک بسنده کرد بلکه باید از همه ظرفیت‌های نرم افزایش جدید مانند اینترنت استفاده کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول