اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمسار خواستار شد:

تنظیم طرحی فرهنگی برای مسائل ترافیکی گرمسار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمسار از مسئولان راهنمایی و رانندگی خواست که در زمینه مسائل ترافیکی این شهرستان طرحی فرهنگی تنظیم کنند.

تنظیم طرحی فرهنگی برای مسائل ترافیکی گرمسار
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرمسار، شاهپور علایی‏مقدم در گردهمایی تجلیل از نمونه‏های ترافیکی که با حضور پرشور اقشار مختلف شهروندان گرمسار و مسئولان در محل سالن سینما ابریشم گرمسار برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و دهه کرامت اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و اقتدار نظام در جامعه است.
وی با بیان اینکه امنیت یکی از زیرساخت‏های مهم توسعه است، گفت: نیروی انتظامی ضامن ایجاد و حفظ امنیت در جامعه بوده و در این زمینه دستاوردهای بسیار خوبی به دست آورده که ستودنی است.
فرماندار شهرستان گرمسار به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان نظام برای منحرف کردن جوانان ایران از آرمان‏های بلند انقلاب اشاره و بر لزوم جدیت و توجه بیشتر مردم، مسئولان و خانواده‏ها به مسائل فرهنگی و جذب حداکثری جوانان و رعایت اعتدال و دوری از مطلق‏نگری در مرزبندی‏های طیف‏ها تاکید کرد.
علایی‏مقدم در زمینه مسائل ترافیکی شهرستان گرمسار نیز ورود کامیون‏ها و خودروهای سنگین و همچنین موتورسیکلت‏سوران را به عنوان مشکلات ترافیکی شهرستان دانست.
وی گفت: برای داشتن شهری آباد باید فرهنگ‏سازی کرد و از مسئولان راهنمایی و رانندگی خواست که در زمینه مسائل ترافیکی طرحی فرهنگی تنظیم کنند و با همکاری آموزش و پرورش در مدارس شهرستان گرمسار به دانش‏آموزان آموزش داده شود تا معضلات ترافیکی از بین برود.
در این مراسم رئیس اتحادیه تاکسیرانان گرمساری نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همه مسئولان به ویژه مسئولان راهنمایی و رانندگی، حضور مسافربران شخصی و فعال نشدن سایت تاکسی‏رانی ترمینال مسافربری را از مشکلات تاکسیرانان گرمساری عنوان کرد و خواستار مساعدت مسئولان در این زمینه شد.
در پایان این گردهمایی از تعدادی از افراد نمونه در مسائل ترافیکی شهرستان گرمسار تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول