اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

بیش از 13 هزار نفر در طرح هجرت شرکت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بیش از 13 هزار نفر از دانش‌آموزان در طرح هجرت شرکت می‌کنند.

بیش از 13 هزار نفر در طرح هجرت شرکت کرده‌اند

 سید نجات حسینی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: طرح هجرت در راستای آموزش مهارت به دانش‌آموزان زیر نظر مربی و استاد در مرمت‌سازی و زیبا‌سازی مدارس برگزار می‌شود.

حسینی‌نژاد ادامه داد: حضور فعال دانش‌آموزان در سازندگی کشور باعث رشد مسئولیت‌پذیری در آنها می‌شود و طرح هجرت یک نوع آمادگی دانش‌آموزان برای آغاز سال تحصیلی در فضای باز است. 

وی با اشاره به سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: دانش‌آموزان سرمایه ایران هستند پس در سازندگی ایران باید دخالت کنند تا دست آنها نیز خشتی از خشت‌های مملکت را بسازد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به رویکرد فرهنگی طرح هجرت خاطرنشان کرد: اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، اعتقادی و عقیدتی شرکت کنند.

وی ادامه داد: کلاس‌های جبرانی نیز برای تقویت و کمک به امور درسی دانش‌آموزان در طرح هجرت برگزار می‌شود و همچنین خدماتی نظیر مشاوره دانش‌آموزی در زمینه‌های تحصیل، تربیت، مسائل خانوادگی و ... به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته یک‌هزار و 400 مدرسه زیر پوشش طرح هجرت بوده‌اند افزود: برای امسال یک‌هزار و 800 مدرسه را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان گفت: سال گذشته 13 هزار و 617 نفر در طرح هجرت شرکت کرده‌اند که امسال نیز آماری نزدیک به همین پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول