اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند:

امسال در نهاوند 7 هزار نفرروز کار در طرح هجرت انجام می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال در نهاوند 7 هزار نفرروز کار در طرح هجرت در زمینه‌های خدماتی و عمرانی انجام می‌گیرد.

امسال در نهاوند 7 هزار نفرروز کار در طرح هجرت انجام می‌گیرد

مرتضی خراسانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: به کارگیری نیرو و انرژی مثبت جوانان در بخش‌های مختلف، تقویت فرهنگ تعاون و همکاری، ترویج فرهنگ ایثارگری و همچنین افزایش بنیه و توان درونی و تبدیل آن از بالفعل به بالقوه از اهداف طرح هجرت 3 است که در نهاوند به این اهداف رسیده‌ایم.

وی با اشاره به انجام هر دوره به تعداد 10 روز توسط جوانان علاقه‌مند در این طرح افزود: این اردوها در پنج برنامه 10 روزه تعریف شده‌اند و به نوعی می‌توان گفت هر 10 روز یک دوره کامل برای بهره‌گیری از نیرو و انرژی مثبت جوانان در این دوره است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند دیگر هدف برنامه‌های طرح هجرت 3 را خودسازی معنوی جوانان خواند و ادامه داد: ارتقای بصیرت و تقویت بینه معنوی و عاطفی جوانان از دیگر اهداف پیش رو است.

وی به افزایش 50 درصدی حضور جوانان در طرح هجرت 3 در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: سال گذشته در نهاوند تعداد 3 هزار و 650 نفرروز فعالیت انجام شده و این در حالی است که امسال این تعداد به 7 هزار نفرروز افزایش یافته است.

خراسانی محرومیت‌زدایی را از مهمترین اهداف طرح هجرت 3 خواند و گفت: حضور جوانان علاقه‌مند به خدمت در مناطق محروم توانسته است روحیه خدمات‌رسانی را در این گروه افزایش دهد.

وی به لزوم اعتماد به جوانان و باور کردن آنان اشاره کرد و گفت: اگر ما جوانانمان را باور داشته باشیم و به آنها اعتماد کنیم و کارها را به آنها بسپاریم قطعاً در این آزمون سربلند خواهند شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول