اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

اجرای 25 پروژه عام‌المنفعه در طرح هجرت در منطقه سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد از اجرای 25 پروژه عام‌المنفعه در طرح هجرت در منطقه سعدآباد خبر داد.

اجرای 25 پروژه عام‌المنفعه در طرح هجرت در منطقه سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد جعفر امیرزاده عصر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سعدآباد اظهار داشت: دانش‌آموزان یکی از حساس‌ترین اقشار جامعه هستند و رسیدگی به نیازهای ایشان از اهمیت بالایی برخوردار است که آموزش و پرورش همیشه به آن توجه داشته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد خاطر نشان کرد: یکی از عرصه‌های مهمی که مسئولان آموزش و پرورش به آن توجه خاص دارند بحث اوقات فراغت و برنامه‌ریزی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است که هر ساله اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت می‌پذیرد.

امیرزاده بیان داشت: برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و برنامه‌های فوق‌‌ برنامه در طول سال تحصیلی و همچنین برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه و کلاس‌های قرآنی و ... از مسائلی است که آموزش و پرورش به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مورد توجه قرار داده است.

وی در همین راستا اضافه کرد: یکی از ارزشمند‌ترین فعالیت‌هایی که به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان صورت می‌پذیرد و در سال‌های اخیر شاهد رشد و توسعه آن بوده‌ایم اردوهای سازندگی طرح هجرت است که در آبادانی و رفع نیازهای مدارس و نقاط محروم جامعه نقش داشته و یکی از ارزشمند‌ترین برنامه‌ها به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

این مسئول با اشاره به وضعیت مطلوب فعالیت‌ اردوهای طرح هجرت در سعدآباد اذعان داشت: در سال‌های اخیر اردوهای طرح هجرت در سعدآباد مورد استقبال دانش‌آموزان واقع شده و وضعیتی مطلوب در فعالیت‌ این اردوها را شاهد هستیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد عنوان کرد: به منظور بهبود فعالیت اردوهای طرح هجرت در منطقه سعدآباد مسئولان آموزش و پرورش این منطقه به طور مکرر از این اردوها بازدید می‌کنند.

امیرزاده از اجرای 25 پروژه عام‌المنفعه در طرح هجرت در منطقه سعدآباد خبر داد و اذعان داشت: در منطقه سعدآباد اردوهای سازندگی طرح هجرت سه در پنج پایگاه و 25 عرصه اجرا می‌شود که تاثیر بسزایی در آبادانی و سازندگی مدارس داشته است.

وی بیان داشت: نقاشی و رنگ‌آمیزی، لوله‌کشی، برق کشی، چادردوزی، پرده‌دوزی، جوشکاری و ... عرصه‌های فعالیت اردوی سازندگی طرح هجرت دانش‌آموزان منطقه سعدآباد هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد عنوان کرد: افزایش کیفیت برنامه‌های جهادی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره در سال جاری است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول