اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان

طرح هجرت 3 در مهدیشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح هجرت 3 با هدف غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و با مشارکت شمار زیادی از دانش‏‌آموزان در مهدیشهر آغاز شد.

طرح هجرت 3 در مهدیشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، فرمانده بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان مهدیشهر ظهر امروز در آیین آغاز به کار این طرح گفت: با هدف همکاری جمعی و غنی‏‌سازی اوقات فراغت جوانان، اجرای طرح هجرت 3 بسیج دانش‏‌آموزی در مهدیشهر آغاز شد.

علی‏رضا فتح‏‌خواه افزود: دانش‏‌آموزان داوطلب شرکت در طرح هجرت، در قالب چهار کارگاه تعمیرات و نوسازی، تنظیف و بهداشت، خیاطی، رنگ و نقاشی سازماندهی شدند.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های بسیجیان در سطح آموزشگاه‌های شهرستان مهدیشهر است و طرح هجرت 3 با همکاری سازمان بسیج دانش‏‌آموزی، بسیج سازندگی و وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان مهدیشهر هدف از اجرای طرح‏‌های هجرت را آشنایی جوانان و نوجوانان با کار جمعی دانست و گفت: با توجه به اثرات مثبتی که این نوع طرح‏‌ها بر دانش‌آموزان دارد، طرح هجرت 3 هر سال بیش از سال‏‌های گذشته مورد استقبال قرار می‏‌گیرد.

یک فرمانده بسیج نیز در ادامه گفت: بسیج با ایجاد یک تشکل معنوی که زیربنای همه جهادهاست، در راستای پرورش انسان‏‌های آماده، با بصیرت و مخلص جهت سربازی امام عصر(عج) گام برمی‌دارد.

سعید تقی‏‌پور اظهار داشت: بسیج نمایش قدرت عمومی و اقتدار مردمی و نظام برای مقابله با هرگونه تهدید استکبار و صهیونیسم علیه ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: بسیج ندای آمادگی برای مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و فضای مجازی را سر داده است و از همه مهم‏‌تر بر اساس مطالبه ولی امر مسلمین امام خامنه‏‌ای که می‌خواهند خود را بسازیم و بصیرت و معرفت دینی‌مان را عمق بخشیم، خود را تجهیز می‏‌کند.

این فرمانده بسیج بیان داشت: باید بسیج مردمی را به عنوان بدنه قدرتمند انقلاب اسلامی و مهم‏‌ترین عامل یک‏پارچگی در عرصه امنیت دفاع همه‌جانبه و پاسداری از ارزش‏‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و مهم‏‌ترین رکن راهبردی کشور در دفاع از کیان و موجودیت نظام فراگیر کنیم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول