اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

برگزاری 30 ختم قرآن کریم به صورت اینترنتی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری 30 ختم قرآن کریم به صورت اینترنتی در این استان خبر داد و گفت: این اقدام از طریق سایت دارالقرآن کریم استان در ایام ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

برگزاری 30 ختم قرآن کریم به صورت اینترنتی در کردستان

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای انجام این طرح روزانه یک بار قرآن کریم ختم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است، افزود: طرح یاد شده تا پایان ماه مبارک ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری محافل قرآن کریم در شهرهای استان کردستان و انعکاس آن از طریق سیمای مرکز کردستان، راه‌اندازی 150 کلاس آموزش قرآئت قرآن کریم و صحیح‌خوانی نماز با حضور آحاد مردم و آموزش انس با قرآن کریم ویژه خردسالان پیش‌دبستانی به تعداد 140 نفر از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان سایر برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان را شامل برگزاری مسابقه حفظ سوره یاسین، اجرای طرح حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم و برگزاری 25 کرسی تفسیر قرآن کریم ذکر کرد.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری همچنین برگزاری 25 دوره آموزش قرآن کریم و برگزاری محفل قرآنی منطقه‌ای تکریم چهره‌های قرآنی با حضور استان‌های کردستان، همدان، ایلام و کرمانشاه به میزبانی کرمانشاه را نیز از دیگر برنامه‌های ایام رمضان برشمرد.

* اعزام 300 مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در سخنان خود به اعزام 300 مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: این اقدام نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دینی و قرآنی در ماه رمضان انجام شده است.

صفی‌یاری اضافه کرد: برگزاری همایش پرچمداران بصیرت در شهرستان‌های سنندج، قروه، بیجار و کامیاران، برگزاری شب شعر ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری جلسات شرح دعای ماه مبارک رمضان، بهره‌گیری از 150 پایگاه اوقات فراغت در راستای تامین برکات ماه مبارک و فضاسازی قرآنی و برگزاری مسابقه نمایشگاهی کتابت نور با همکاری حوزه هنری از دیگر برنامه‌هایی است که به همت این اداره کل در استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم در 511 هیئت مذهبی استان و آمادگی هیئات مذهبی استان برای شرکت در برنامه‌های دینی و قرآنی این ایام را از دیگر اقداماتی ذکر کرد که با برنامه‌ریزی این اداره کل در حال انجام است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول