اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت خبر داد

برگزاری مراسم معنوی 30 روز با قرآن کریم در فومن

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از برگزاری مراسم معنوی 30 روز با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری این واحد، بنیاد شهید و ارشاد فومن خبر داد.

برگزاری مراسم معنوی 30 روز با قرآن کریم در فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علیرضا فرخ‌بخت‌فومنی در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آیین معنوی 30 روز با قرآن با هدف رشد و توسعه فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌ها و جامعه در این ماه مبارک برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با بیان اینکه بهترین اعمال در شب‌ها و روزهاى ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن است، افزود: تلاوت قرآن در تمام اوقات ثواب دارد اما از آنجا که قرآن در ماه رمضان نازل شده، از اجر و ثواب ویژه‏اى برخوردار است.

این مسئول، خاطرنشان کرد: در هر یک از روزهای ماه پرفیض و برکت رمضان در مراسم معنوی 30 روز با قرآن کریم یک جزء از این کتاب آسمانی توسط قاریان برجسته و ممتاز گیلان و شهرستان فومن به همراه شرکت‌کنندگان به شیوه ترتیل قرائت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم با حضور روحانیون و اساتید دانشگاه یادآور شد: اجرای مسابقات مختلف قرآنی در هر روز، برپایی مراسم ویژه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در شب پانزدهم ماه مبارک رمضان و نیز مراسم ویژه شب شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و تجلیل از قاریان برتر و نیز روزه‌دارانی که بیشترین حضور در طول اجرای این مراسم را داشته باشند، از دیگر برنامه‌های مراسم معنوی 30 روز با قرآن در فومن است.

فرخ‌بخت‌فومنی، اضافه کرد: این مراسم معنوی از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود و مسئولیت اجرایی این مراسم بر عهده انجمن قرآن و عترت این اداره است.

به گفته این مسئول، این مراسم معنوی هر روز از ساعت 18 تا 19 عصر با حضور مشتاقان و روزه‌داران منطقه در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از اقشار مختلف مردم به‌ویژه روزه‌داران خداجوی منطقه و نیز مسئولان اداره‌ها و نهادها برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول