اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌‌غربی خبر داد

اجرای طرح تربیت حافظان قرآن‌ کریم در آذربایجان‌‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌‌غربی گفت: طرح تربیت حافظان قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان آغاز شد.

اجرای طرح تربیت حافظان قرآن‌ کریم در آذربایجان‌‌غربی

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی مصائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برنامه‌های این اداره ‌کل در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان تمام بقاع متبرکه و امامزادگاه استان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی آماده پذیرایی از روزه‌داران است.

وی برگزاری جلسات انس با قرآن را یکی از برنامه‌های شاخص اداره کل اوقاف آذربایجان‌غربی در ماه مبارک رمضان دانست و تصریح ‌کرد: این طرح با حضور قاریان برتر استانی و کشوری در تمام امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود که حضور در آن‌ها برای عموم مردم آزاد است.

مصائبی غبارروبی امامزادگان و بقاع متبرکه را از اقدامات مهم این اداره در آستانه ماه مبارک رمضان عنوان ‌کرد و گفت: تمام امامزادگان شاخص در سطح آذربایجان‌‌غربی غبارروبی و عطرافشانی شده‌اند تا در ایام ماه رمضان آمادگی کامل برای پذیرایی از میهمانان خدا را داشته باشند.

وی با دعوت از مردم برای حضور در بقاع متبرکه و امامزادگان استان، بیان داشت: بهره‌مندی از فضای معنوی امامزادگان در طول ماه رمضان باید چندین برابر باشد چرا که در این ماه مردم نزدیکی بیشتری به خدا داشته و می‌توانند با دلی آماده‌تر با پروردگار خود درددل کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در پایان ابراز داشت: برگزاری جلسات ترتیل قرآن‌ کریم، اجرای طرح نشاط معنوی در فصل تابستان و همچنین برگزاری مراسمات ویژه شب‌های قدر از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌‌غربی در طول ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول