اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره ‌کل اوقاف استان مرکزی خبر داد

محافل انس با قرآن کریم با حضور محمد حلبابی قاری مصری

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: محافل انس با قرآن کریم با حضور محمد حلبابی قاری مصری در شهرهای مختلف استان مرکزی برگزار می‌شود.

محافل انس با قرآن کریم با حضور محمد حلبابی قاری مصری

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر حسینی‌اراکی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح حافظان و قاریان قرآن کریم اظهار داشت: همچنین در محافل بزرگ انس با قرآن علاوه بر قاری مصری، قاریان مطرح استانی و کشوری نیز در شهرهای دلیجان، تفرش، ساوه، محلات و امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) و محمد عابد(ع) اراک حضور خواهند داشت.

وی از تلاوت روزانه یک جزء قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان طرح تلاوت روزانه یک جزء قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه شاخص استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل ارشاد به اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه استان در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعدد قرآنی و فرهنگی را اجرا می‌کند تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ادامه از طرح ترتیل‌خوانی قرآن کریم در 58 بقعه متبرکه استان خبر داد و بیان کرد: این طرح یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

حسینی گفت: در این طرح که با حضور قاریان برجسته و مطرح کشوری برگزار می‌شود، روزانه یک جزء قرآن و در پایان ماه مبارک رمضان کل قرآن کریم ختم می‌شود.

در این مراسم طرح تربیت بیش از 4 هزار حافظ و قاری قرآن کریم به صورت نمادین در اراک آغاز شد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول