اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ‌‌ارشاد ‌‌کرمانشاه:

قرآن کریم در عقل‌ها و قلب‌ها ‌تحول ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌کرمانشاه گفت: قرآن کریم با معارف بلندش در عقل‌ها و قلب‌ها با ابعاد هنری نفوذ کرده و تحول ایجاد می‌کند و باعث هوشیاری و بیداری در فرد و حتی جامعه می‌شود‌.

قرآن کریم در عقل‌ها و قلب‌ها ‌تحول ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار فارس در کرمانشاه مظفر تیموری در آئین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی با اشاره به هدف برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: توسعه گسترش فرهنگ کتاب، کتاب‌خوانی و علوم قرآنی آن در آستانه ماه مبارک رمضان از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است‌.

تیموری برگزاری این نمایشگاه در بین مردم به‌خصوص نوجوانان وجوانان را مهم دانست و گفت: یکی از رویکرد‌های ما در برگزاری این نمایشگاه‌ها این است تا جوانان را بیشتر به قرآن و معارف اسلامی‌، نزدیک کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر چه ظرفیت داریم باید در اختیار قرآن بگذاریم، تصریح کرد: اعتقاد راسخ داریم که قرآن کریم با معارف بلندش در عقل‌ها با ابعاد هنری در قلب‌ها نفوذ کرده و تحول ایجاد می‌کند و باعث هوشیاری و بیداری در فرد و حتی جامعه می‌شود‌.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه با اعلام آمادگی برای برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی در سطح استان ادامه داد: آماده هستیم در هر نقطه از شهر نمایشگاه فاخر قرآنی برگزار کنیم تا مقدمه‌ای باشد برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن در استان کرمانشاه چراکه این قابلیت و توانمندی در استان وجود دارد‌.

تیموری برپایی غرفه مشاوره و احکام با هدف پاسخگویی به سوالات دینی و شرعی جوانان و نوجوانان‌، توزیع و ارائه بن کتاب با 20 درصد تخفیف از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و همچنین 20 درصد تخفیف از طرف ناشران کتاب‌، ارائه و نمایش جدید‌ترین آثار منتشر شده در حوزه علوم قرآنی، آموزش قرآن به روش نوین و جذاب‌، برپایی ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی با مضامین قرآنی برای کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.‌

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول