اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه خبر داد

ثبت‌نام طرح حفظ غیرحضوری قرآن در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه از ثبت‌نام متقاضیان طرح حفظ غیرحضوری قرآن در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

ثبت‌نام طرح حفظ غیرحضوری قرآن در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم

محمد رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاسیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه در سال 80 اظهار کرد: مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه با اولویت‌دهی به حفظ مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به آثار منتشر شده مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه گفت: ترجمه موضوعی نهج‌البلاغه دانش رجال، آیه‌های آسمانی، ستاره‌ای از نسل سوم، آخرین ذخیره‌ الهی، منهاج النور و انوار البلاغه از جمله کتاب‌های چاپ شده از سوی این مؤسسه است.

رئیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه به حفظ غیرحضوری قرآن به عنوان یکی از فعالیت‌های مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه اشاره کرد و افزود: طرح حفظ غیر حضوری قرآن کریم به صورت کشوری اجرا می‌شود و شرکت‌کنندگان در این طرح از طریق تلفن با استاد مربوطه ارتباط برقرار کرده و هماهنگی‌های لازم با آنها انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از ثبت‌نام بسته‌های آموزشی برای افراد ارسال می‌شود و با تماس با استاد مربوط در طول ایام هفته به حفظ قرآن می‌پردازند.

رضازاده از حضور مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد و افزود: محصولات فرهنگی و کتاب‌های مؤسسه در این نمایشگاه عرضه شده است.

رئیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه با اشاره به ثبت‌نام طرح حفظ غیرحضوری قرآن در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: اطلاعاتی در زمینه این طرح به بازدیدکنندگان غرفه مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح ملی حفظ غیرحضوری قرآن از هشت سال گذشته آغاز شده و تاکنون بالغ بر هزار نفر در زمینه این طرح دارای پرونده هستند.

رضازاده برگزاری همایش ملی نهج‌البلاغه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از دیگر فعالیت‌های مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ذکر کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول