اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا:

ماهواره‌ها ابزار اصلی دشمنان در تهاجم اعتقادی هستند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا گفت: ماهواره‌ها از ابزار اصلی و ویژه دشمنان در تهاجم اعتقادی و نرم هستند.

ماهواره‌ها ابزار اصلی دشمنان در تهاجم اعتقادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مصطفی شاه‌محمدی عصر امروز در مراسم دیدار با جمعی از خیران مدرسه‌ساز بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه امر مدرسه‌سازی یک اجر و ذخیره ارزشمند معنوی برای خیران و نیکوکاران است، اظهار کرد: لازم است که مسئولان و نهاد‌های اجتماعی با حمایت‌ و توجه ویژه‌ به مسئله بسیار مهم نیکوکاری و ساخت‌ و ساز‌های وقفی زمینه را برای ریشه‌کنی خط فقر در جامعه مهیا کرده و سبب افزایش میزان رضایت‌مندی عمومی از روند پیشرفت و توسعه در سطح کشور شوند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه در حال حاضر فعالیت‌های صورت گرفته در کشور در حوزه بهره‌برداری از مراکز آموزشی و فرهنگی بی‌سابقه است، افزود: باید سعی شود که در این زمینه با به‌کارگیری صحیح از نیرو‌ها و توانمندی‌های مناسب عرصه‌ای بزرگ برای رشد و آبادانی مختلف فراهم شده و رضایت‌مندی عمومی شهروندان گسترش یابد.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از ترویج اندیشه‌ها و افکار ضد دینی منحرف کردن جوانان و نوجوانان از اصول و ملاک‌های دین است، تصریح کرد: در حال حاضر اولویت بسیار مهم و حساس نهاد‌ها و ارگان‌های فرهنگی کشور این است که با اجرای برنامه‌های سازنده و مناسب سبب تعالی و شکوفایی معنوی جوانان و همچنین نوجوانان شده و آنان را از گرایش‌یافتگی به سوی منابع غربی و غیر دینی بازدارند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا لزوم همیاری شهروندان با مسئولان شهری را امری حیاتی و عاملی برای رشد و پیشرفت وسیع‌تر دانست و بیان کرد: اگر تعامل و همدلی بین مردم و دست‌اندرکاران نظام اسلامی به نحو شایسته و احسن وجود داشته باشد، قطعا جلوی رخنه و نفوذ همه‌جانبه دشمنان و معاندان گرفته و مقاصد آنان نقش بر آب می‌شود.

شاه‌محمدی با ارائه گزارشی پیرامون اقدامات انجام شده در عرصه ساخت و ساز آموزشی در این شهرستان بیان کرد: برپایی جلسات مختلف با معاونان آموزشی و پرورش بویین زهرا، حضور و بازدید سرزده از مدارس مناطق محروم، اجرای برنامه‌های فرهنگی و عمرانی در بخش‌های مختلف بویین زهرا و نیز دعوت از خیران مدرسه‌ساز برای تعامل و هم‌فکری از جمله برنامه‌های شاخصی بوده است که تا‌کنون در این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ماهواره‌ها از ابزار اصلی دشمنان برای هجوم اعتقادی علیه نظام اسلامی هستند، عنوان کرد: اگر کار مؤثری در این زمینه از سوی متولیان امر در کشور صورت گیرد، قطعا سلامت فرهنگی کشور تضمین می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان عزیز ایران اسلامی در برهه‌های مختلف به خوبی نشان داده‌‌اند که با اراده قوی و عزم راسخ پشتیبان ولایت فقیه و نظام بوده‌اند و این آمادگی را دارند که با قدرت و شجاعت در برابر دسیسه‌چینی‌های استکبار و غرب ایستادگی کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول