اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار:

"مد"سوغات دشمنان بشریت برای جوامع مسلمان است

خبرگزاری فارس: فرماندار انار گفت: بی‌توجهی به عفاف و حجاب موجب ‌نا‌بسامانی و زمینه‌ساز جرم و جنایت در جامعه می‌شود که بی‌حجابی و بی‌حیایی‌هایی به صورت مد، سوغات دشمنان بشریت برای جوامع مسلمان است.

"مد"سوغات دشمنان بشریت برای جوامع مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، مجید اعتمادی ظهر امروز در جمع کارمندان شهرستان انار اظهار داشت: انتخاب یک روز به نام حجاب و عفاف نمادی از توجه سیاست‌گذاران به ارزش‌های والای اسلامی است.

وی بیان داشت: در واقع مدل و متن زندگی انسانی ریشه در فطرت و آموزه‌های دینی دارد که اگر موانعی بر سر راه فطرت قرار نگیرد، پذیرش آموزه‌های دینی چنان اثری را می‌گذارد که حجاب و عفاف بخشی از آن است.

اعتمادی افزود: مهم‌ترین نقش حجاب در سالم زندگی کردن و پرهیز از گناه و آسیب‌های ناشی از معصیت است، اما موانعی که ما را از فطرت دور می‌کنند در وهله اول توطئه دشمنان به ویژه صهیونیست‌ها و همچنین وسوسه‌های شیطانی است که می‌خواهند حجاب که سپری‌ در مقابل نگاه‌های آلوده است را به بهانه‌های مختلف از سر دختران و زنان بردارند.

وی گفت: با کنار رفتن پوشش، خواسته‌های نفسانی طغیان کرده که عواقب وخیمی را برای جوامع به دنبال دارد به ویژه در کشورهای‌ اسلامی که به اخلاق و خانواده ‌پایبند هستند.

اعتمادی ابراز داشت: بی‌توجهی به عفاف و حجاب گناه‌های بعدی یعنی ‌نا‌بسامانی و بعضا زمینه جرم و جنایت و هرزگی‌های را در پی دارد که الفبای آن بی‌حجابی و بی‌حیایی‌هایی که به صورت مد سوغات دشمنان بشریت برای جوامع مسلمان است.

وی خاطرنشان کرد: از همه امکانات و رسانه‌ها استفاده می‌کنند که شکل ظاهری کشورهای مسلمان مانند غربی‌ها ‌شود و زنان و مردان به شیوه زندگی گیاهی و حیوانی رو بیاورند، اگر چه در بعضی مقاطع زمانی موفقیت‌هایی را کسب کردند، اما باید بدانند یک پایه ایجاد مقابله مردم ایران با رژیم پهلوی به واسطه رواج هرزگی‌های حاکمان و اطرافیان آنان بود.

فرماندار انار اظهار داشت: البته عوامل شیطان بزرگ دست از اغوا‌گری خود برنداشته‌اند، لذا خانواده‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات و نهادهای سیاست‌گذار باید به هوش باشند و با تبعیت از مقام عظمای ولایت نقشه‌های شیاطین را خنثی کنند و با ایجاد سپرهای مزین به تقوای الهی تیرهای زهرآلود آنان را بشکنند تا به قلب جوانان ما نفوذ نکنند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول