اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

بیانات رهبری معادلات دشمنان را بر هم زده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: بیانات رهبری معادلات و توطئه‌های دشمنان را بر هم زده است.

بیانات رهبری معادلات دشمنان را بر هم زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح نمایشگاه "روایت آسمانی" با موضوع ولایت در زندان برازجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات فراوانی برای ایران اسلامی داشته که با گذشت زمان هر روز زوایای جدیدی از این برکات کشف می‌شود.

وی عزت و اقتدار ایران اسلامی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در سطوح ملی و بین‌المللی همه از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

مصلح خاطر نشان کرد: ولایت و ولی فقیه از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی بود و سبب تحقق و احیاء روح اسلام و حدود الهی در جامعه اسلامی شد.

امام جمعه برازجان ادامه داد: ولی فقیه برگزیده خداوند است نه برگزیده مجلس خبرگان و مجلس خبرگان رهبری تنها ولی فقیه را از میان جامعه اسلامی کشف می‌کند.

مصلح متذکر شد: با گذشت بیش از دو دهه از ولایت امام خامنه‌ای بر جامعه اسلامی ایشان با درایت، مدیریت شایسته، خردمندانه، قاطعانه و شجاعانه همه بحران‌ها و فتنه‌ها را پشت سر گذاشته‌اند.

وی بیان داشت: به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر و درایت ایشان همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان و معاندان نظام اسلامی به فرصت‌هایی ارزشمند برای ایران اسلامی تبدیل شد و همواره شاهد رشد و تعالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با سخنرانی‌های خویش همواره نقشه‌ها و توطئه‌های معاندان نظام را خنثی کرده گفت: همواره شاهد بوده‌ایم چگونه بیانات رهبر معظم انقلاب تمامی معادلات و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کرده است.

امام جمعه برازجان به ویژگی‌های ولی فقیه اشاره کرد و افزود: مجتهدی که جامع‌الشرایط و آگاه بر حلال و حرام خداوند، مدیر، مدبر و عادل و مسلط بر شرایط امت اسلام باشد صلاحیت حاکمیت و ولایت بر امت اسلامی را دارد.

مصلح اذعان داشت: نعمتی که انقلاب شکوهمند اسلامی به ما داده نعمت رهبری و ولایت است و همواره باید برای داشتن این نعمت خداوند را شکر بگذاریم.

امام جمعه برازجان در تشریح شئونات ولی فقیه در جامعه اسلامی یادآور شد: قضاوت، قانونگذاری، ولایت و رهبری از شئونات مهم ولی فقیه در جامعه اسلامی است.

مصلح با اشاره به اینکه مشروعیت تمامی ارکان جامعه اسلامی در پرتو ولایت فقیه است تاکید کرد: مشروعیت مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور و قوه قضائیه و ما همه در پرتو ولایت فقیه است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول