اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

دین‌زدایی در کشور حربه دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: دین زدایی، از میان بردن مذهب و ترویج بی‌حجابی حربه‌های دشمنان نظام در شبیخون فرهنگی است.

دین‌زدایی در کشور حربه دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان نظام به دنبال دین‌زدایی در ایران هستند و برای رسیدن به هدف شوم خود حجاب و عفاف زنان جامعه را سوژه خود قرار داده‌اند.

وی اطلاع‌رسانی و احیای فرهنگ دینی را در مبارزه با دشمنان نظام مهم دانست و افزود: آگاه‌سازی نسل جوان، تثبیت و احیای فرهنگ دینی و غنی‌سازی باورهای دینی نسل جوان، استفاده منطقی و عقلی از ظرفیت‌های موجود، توجه به فرهنگ بومی و ملی مهم‌ترین راه در مقابله با دشمنان است.

نصرتی شفاف‌سازی پیامدهای بدحجابی و غنی‌سازی فرهنگی را یکی دیگر از راهکارهای مبارزه با هجمه‌های دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: با تقویت سیستم خودکنترلی، ایجاد نقش‌های مناسب برای جذب جوانان و اشتغال‌زایی برای این قشر، ایجاد فضاهای فرهنگی در جامعه و استفاده از ظرفیت‌های رسانه جمعی شیوه‌های مناسب در این زمینه است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی پر کردن اوقات فراغت جوانان، توجه به امکانات موجود و بهره‌گیری از آن‌ها برای معرفی الگوهای برتر را از دیگر راهکارهای مقابله با ترویج بی‌حجابی در جامعه ذکر کرد.

نصرتی در ادامه به هجمه‌های دشمنان کشور و تحمیل فرهنگ غرب در جامعه اشاره کرد و گفت:‌ دوری از آموزه‌های دینی، تلاش در معرفی اسلام به عنوان دین خشن و آشوب‌طلب، تیره‌کردن رابطه فرزندان با خانواده، ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی، از بین‌بردن رابطه مردم با جامعه روحانیت و خدشه‌دار کردن جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی از چالش‌های دشمنان در راستای ایجاد ناهنجاری در کشور هستند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تغییر در نحوه پوشش و ترویج رفتارهای غیرمتعارف و بی‌حجابی را یکی از بارزترین هدیه دشمنان در قالب برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای دانست و تاکید کرد: عفت برترین جوانمردی است که سبب مصون ماندن نفس و دوری از پستی‌ها می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول