اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت پالایشگاه فجر جم خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه قرآنی در تمام شب‌های رمضان در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت پالایشگاه فجر جم از برگزاری ویژه‌برنامه قرآنی در تمام شب‌های رمضان در پالایشگاه جم خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه قرآنی در تمام شب‌های رمضان در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم نعمت‌الله جمالی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی است و تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادها در این ایام باید به فعالیت‌های دینی توجهی خاص داشته باشند.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایشگاه فجر جم خاطر نشان کرد: روابط‌ عمومی و هسته‌های فرهنگی نهادهای مختلف در این ایام باید از تمام توان برای توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری بهره ببرند.

وی با تاکید بر اینکه تقویت بنیه اعتقادی کارکنان در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای تقویت بنیه اعتقادی کارکنان است که تحقق این مهم منجر به ارتقای سطح بهره‌وری خواهد شد.

جمالی یادآور شد: فعالیت‌های این شرکت در ماه مبارک رمضان همانند سال‌های گذشته در دو بخش فرهنگی تبلیغی و قرآنی، با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری ویژه‌برنامه قرآنی در تمام شب‌های رمضان در پالایشگاه جم خبر داد و گفت: مراسم ویژه این ماه در نمازخانه غدیر پالایشگاه، استراحت‌گاه کمپ فجر و نمازخانه پایانه صادرات مایعات گازی بندر سیراف به‌ طور جداگانه برگزار می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایشگاه فجر جم بیان داشت: برگزاری محافل انس با قرآن بعد از نماز جماعت و جلسات پرسش و پاسخ و رفع شبهات دینی و مسابقات فرهنگی با همکاری ائمه جماعات از اهم برنامه‌های این شرکت است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح علمی کارکنان از اهداف مهمی است که در دستور کار مدیران قرار دارد و برگزاری دوره آموزشی امنیت شبکه‌های کامپیوتری در پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین اقداماتی است که در این شرکت صورت پذیرفته است.

جمالی تاکید کرد: کامپیوتر و علم فناوری اطلاعات از نیازهای ضروری افراد در جامعه کنونی است و همه باید علوم مربوطه را فرا گیرند.

وی در تشریح مطالب آموزشی این دوره ابراز داشت: در این دوره آموزشی، موضوعاتی پیرامون تهدیدات امنیتی در شبکه‌های کامپیوتری و خرابکاران رایانه‌ای و ایمیل‌های جعلی مطرح می‌شود.

جمالی ادامه داد: بی‌احتیاطی در ارتباط با حافظه‌ فلش، کرم کامپیوتری و ویروس‌ سیستمی، جاسوس‌افزارها و نحوه مقابله با آنها از مواردی است که به کارکنان آموخته می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایشگاه فجر جم عنوان کرد: امنیت رایانه و شبکه‌های رایانه‌ای از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این دوره‌های آموزشی مطالب ارزشمندی در این ارتباط مطرح شده است.

جمالی با تاکید بر اهمیت توجه به مبحث امنیت شبکه‌های رایانه‌ای گفت: امروزه امنیت عمومی شبکه‌های کامپیوتری یکی از مهم‌ترین موضوعات هر سازمان و شرکت است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول