اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار نیشابور:

باید صداو سیما به جایگاه فرهنگی نیشابور توجه خاصی کند

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: باید صدا و سیما به جایگاه فرهنگی این شهر توجه خاصی داشته باشد.

باید صداو سیما به جایگاه فرهنگی نیشابور توجه خاصی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با نخبگان و فعالان عرصه‌های هنری در تالار شهید عابد فرمانداری نیشابور، اظهار داشت: تنوعی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در نیشابور وجود دارد که نشان پویایی این شهر است.
وی افزود: هم‌اکنون 17 مرکز آموزش عالی با 22 هزار دانشجو و چهار حوزه علمیه وجود دارد که بعد از مشهد مقدس در استان از پیشتازان است.
فرماندار نیشابور وجود خیام، عطار، فضل‌بن‌شاذان و 2 هزار و 300 شهید و سایر شخصیت‌های کشوری و استانی را در نیشابور بسیار مهم دانست.
وی با بیان اینکه هنرمندان به‌نامی از نیشابور در سطح کشور و استان فعال هستند، تاکید کرد: باید برای پرورش استعدادهای جوان برنامه‌ریزی‌های خوب و دقیقی صورت گیرد.
معاون استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: ظرفیت‌های فرهنگ نیشابور از یک استان کم‌تر نیست و باید به این توانمندی توجه بهتری شود.
فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: اگر در بعضی از عرصه‌ها به این شهرستان تفویض اختیار شود، به‌یقین موفق‌تر عمل خواهد کرد.
هاشمی گفت: در نیشابور یک ذوق و سلیقه سرشار در حوزه هنر، اندیشه و شعر وجود دارد که نسبت به سایر شهرستان‌ها آن را متمایز کرده است.
وی گفت: هر روز به صورت خودجوش در گوشه و کنار این شهر، برنامه‌های متنوع فرهنگ برگزار می‌شود که این توجه مردمی به فرهنگ و هنر، رسالت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.
در این جلسه حسین محروقی نماینده سینماگران، زهره اکبرآبادی نماینده مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قاسم اثنی‌عشری نماینده اهالی نمایش، سیدباقر میرعلمدار نماینده خبرنگاران و رضا داروغه نماینده صدا و سیما در نیشابور خواهان صدور مجوز دفتر صدا و سیما در نیشابور و استفاده از ظرفیت تولیدات هنری و خبری هنرمندان و خبرنگاران نیشابور در سبک‌های مختلف صدا و سیمای ویژه استان شدند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول