اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکانون پرورش فکری مازندران تشریح شد؛

جزئیات همکاری کانون با صداو سیما و پلیس مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان مازندران از اعلام جزئیات همکاری این کانون با صداو سیما و پلیس مازندران خبر داد.

جزئیات همکاری کانون با صداو سیما و پلیس مازندران
قاسم عزیزاده گرجی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه بر اساس تفاهمنامه‌ای که کانون پرورش فکری استان با صدا و سیمای مرکز تبرستان منعقد کرد در ماه مبارک رمضان برنامه متنوع و شادی را برای کودکان نوجوانان تولید کردند، بیان داشت: برنامه‌ای مشارکتی با عنوان رادیو روشن از سوی کانون و صدا و سیما در ماه مبارک رمضان تولید و پخش شد که در این برنامه رادیویی برنامه جنگ متنوع شاد و تفریحی به همراه فعالیت‌های سرگرم کننده توسط عوامل رادیویی اجرا و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه برنامه مشارکتی رادیو و کانون با هدف مباحث خانوادگی و نقش کودکان و نوجوانان در کانون خانواده صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در برنامه "رادیوها روشن" مباحث خانوادگی با حضور کارشناسی محمد گلدوست انجام و بحث‌های آموزشی موجب استقبال خانواده‌های حاضر در برنامه روبه رو بود.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران یادآور شد: کارشناس برنامه رادیو روشن در بحث روانشناسی خانواده نقش فرزندان را در خانواده مهم عنوان کرد و تاکید داشتند که کانون خانواده فضایی شاد و مفرح را برای کودکان و نوجوانان ایجاد کنند.
این مسئول با بیان اینکه تفاهمنامه همکاری با نیروی انتظامی استان نیز منعقد شد، عنوان کرد: نیروی انتظامی دستگاه اجرایی فرهنگی و اجتماعی محسوب شده که می‌تواند با انعقاد تفاهمنامه ارتباط منسجمی با کانون پرورش فکری داشته باشد.
وی هدف از همکاری دو سویه کانون و نیروی انتظامی را توسعه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری اجتماعی عنوان کرد و متذکر شد: مربیان، کودکان و نوجوانان در توسعه نظم اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران اذعان داشت: همکاری بین کانون پرورش فکری و نیروی انتظامی می‌تواند در ارتقای سطح آگاهی اعضای کانون پیرامون تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی با استفاده از تولید کتاب، داستان و قصه‌های ویژه در برنامه‌های آموزشی مورد هدف موثر باشد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول