اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم

صداوسیما برای گرامیداشت مرحوم کافی کوتاهی کرده است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: صدا و سیما برای گرامیداشت مرحوم کافی که اسلام را در رژیم ستم‌شاهی تفسیر می‌کرد کوتاهی کرده است.

صداوسیما برای گرامیداشت مرحوم کافی کوتاهی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام محسن کافی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان با اشاره به اهمیت دادن به عمر و چگونگی گذران آن اظهار داشت: عمر بزرگ‌ترین سرمایه بشریت و پاره‌ای از زمان است.

وی افزود: ارزش و بهای وقت و زمان بسیار بالا است و نباید عمر خود را به بیهودگی تلف کرد.

کافی بیان داشت: انجام کار خالص برای خداوند هر چند کم باشد از سال‌ها عبادت همراه با ریا با‌ ارزش‌تر است‌ و انسان هر عملی انجام می‌دهد، باید برای رضای خداوند باشد.

این استاد حوزه ابراز داشت: در سال‌هایی که رژیم ستم‌شاهی بر مردم حکومت می‌کرد، حاج احمد کافی با سخنرانی‌های شیرین‌ و شیوای خود مردم را به اسلام جلب می‌کرد.

وی افزود: سخنرانی‌های ایشان در تمام کتاب‌فروشی‌ها و نوار‌فروشی‌ها موجود است، لذا صداوسیما که وظیفه‌اش گرامیداشت چنین اشخاصی است در حق ایشان ظلم بزرگی کرده است.

فرزند مرحوم کافی عنوان کرد: اما خداوند باید به انسان عزت دهد، زیرا پس از آن سال‌های طولانی هنوز نام وی در بین مردم همراه با نوارها و سی‌دی‌های سخنرانی وجود دارد.

وی انجام کارهای مردم با روی گشاده و جلب رضایت خدا همراه با رضایت خلق خدا را از جمله واجبات دانست و گفت: به فرموده پیامبر اکرم (ص) در مکتب خدا مراتب مؤمنان به مراتب اخلاص آن‌ها است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول