اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا:

نشاط عامل اصلی توسعه عمرانی کشور است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: نشاط و صمیمیت عامل اصلی توسعه فعالیت‌های عمرانی در کشور است.

نشاط عامل اصلی توسعه عمرانی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی صبح امروز در جلسه عمرانی شهرستان بویین زهرا با موضوع احداث سد در بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: امروز نظام اسلامی با اراده و عزم راسخ جوانان و نوجوانان خود توانسته به کشوری مقتدر و عزت‌مند در عرصه جهانی تبدیل شود و کمر تحریم و توطئه علیه خود را نیز بشکند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا افزود: قطعا با همین عزم و پشتکار قوی که اکنون جوانان و نوجوانان ایرانی آن را دارا هستند، می‌توان به قله‌های رفیع و جاودانه توسعه دست‌ یافت و استکبار را در اهداف و برنامه‌های خویش ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی در حوزه صنعتی و عمرانی برخوردار است، تصریح کرد: امروز نیاز است که با توجه جدی به این مسئله از سوی مدیران اجرایی و رؤسای دستگاه‌ها زمینه‌ای مساعد و مطلوب برای ادامه جهش و سازندگی مهیا شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا یکی از محور‌های رشد و شکوفایی را برنامه‌ریزی و تعامل ارزنده مسئولان با اقشار مختلف نخبگان و نیرو‌های تازه نفس عنوان کرد و افزود: هرچه مسئولان تعامل خود را با نیرو‌های جوان و ارزشی جامعه به سطح بالاتری برسانند، به همان میزان نیز می‌توان به پویایی و رشد همه جانبه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف امیدوار‌تر بود و به آن افتخار کرد.

احمدی با بیان اینکه ممکن است در حاشیه اجرای برخی از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف سازندگی، مشکلات و موانع غیر جدی پیش آید، بیان کرد: تمام دست‌اندرکاران وظیفه دارند تا با وحدت رویه و روحیه‌ای مشترک مانع بروز مشکلات مختلف شده و با هم‌فکری موجب تعالی و رشد جامعه شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی و زیرساختی متعددی در شهر‌ها و روستاهای مختلف کشور در حال انجام است که در تمامی آنها صفا و همچنین صمیمت می‌تواند عامل محرکی برای ادامه هرچه بهتر و با کیفیت‌تر روند کاری این پروژه‌ها باشد و سبب بالندگی و افتخار کشور شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی نیز امروز ضرورت دارد تا اجرا و طرح‌ برنامه‌ها و پروژه‌های مدون این عرصه را برای اقتدار فرهنگی ایران اسلامی مهیا کرد و سبب شکست دشمنان شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول