اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خبر داد

بهره‌برداری از 50 پروژه عمرانی گناوه در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: در هفته دولت 50 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در شهرستان گناوه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 50 پروژه عمرانی گناوه در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه احمد جعفری‌نسب عصر امروز در نشست شورای اداری گناوه گفت: انقلاب ما به خاطر معیشت و معاش نبود بلکه برای برافراشته شدن پرچم تشیع بود.

جعفری‌نسب گفت: امروز نباید از تحریم‌ها بترسیم که این امر باعث خوشحالی بیگانگان و استکبار می‌شود و آنها را به اهدافشان نزدیک می‌کند.

وی بیان کرد:‌ استکبار و صهیونیسم به تعبیر خود دارند برای ایران اسلامی چاه می‌کنند ولی خودشان در این چاه گرفتار شده‌اند.

فرماندار گناوه افزود: با گذشت بیش از سه دهه از عمر ارزشمند انقلاب اسلامی و با وجود تحریم‌های فراوان امروز ایران اسلامی در حال رشد، شکوفایی و خودکفایی است.

جعفری‌نسب ادامه داد: این نظام و کشور صاحب دارد و آن هم امام زمان (عج)است و به خاطر این است که با وجود تحریم‌های فراوان، استورا و محکم‌تر از قبل به راه توسعه و خودکفایی خود ادامه می‌دهد.

فرماندار گناوه اظهار داشت:‌ افرادی که برای سوءاستفاده خود می‌گویند ما تحریم شده‌ایم و اجناس خود را گران می‌فروشند کاسب نیستند بلکه سوءاستفاده‌گر هستند و باید با این افراد برخورد قانونی شود.

جعفری‌نسب گفت: دستگاه‌های مرتبط با بازار باید نظارت بیشتری داشته باشند تا توطئه دشمن به نتیجه نرسد.

فرماندار گناوه خاطر نشان کرد:‌ حیثیت این نظام بستگی به فعالیت و عملکرد مسئولان دارد چون مردم از آنها الگو‌سازی می‌کنند و از آنها توقع دلسوزی و همکاری دارند.

وی بیان کرد: تکلیف شرعی و قانونی ما است که بر بازار نظارت داشته باشیم که در این زمینه همکاری تمام ادارات و نهادهای شهرستان لازم و ضروری است.

فرماندار گناوه در خصوص ارزیابی کیفیت نان در این جلسه گفت: از امروز همه مسئولان نماینده فرماندار و بازرس ویژه فرماندار در نظارت بر نانوایی‌ها هستند.

وی در مورد واردات کالای تجاری نیز گفت: دولت مجوز داده تا ارزاق عمومی توسط ملوانان و تجار وارد کشور شود و مسئولان مرتبط هم وظیفه دارند با آنها همکاری لازم را انجام داده تا دوباره این بندر و بازار رونق خود را بدست آورد.

وی افزود: در هفته دولت 50 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در شهرستان گناوه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول