اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

اعتبار 140 میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی شهر برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از تخصیص اعتبار 140 میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی شهر برازجان در سال 91 خبر داد.

اعتبار 140 میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان‌ کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران واحدهای مختلف شهرداری برازجان اظهار داشت: توسعه شهری از مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری برازجان در ماه‌های اخیر همواره به آن توجه داشته و دستاوردهای ارزشمندی در این زمینه داشته‌ایم.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: در شهر برازجان مشکلات شهری و اولویت‌های فراوانی وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدون و تلاش مضاعف برای رفع آنها تلاش کنیم و هیچگونه کوتاهی و اهمال از سوی هیچ یک از کارکنان شهرداری در این زمینه قابل پذیرش نیست.

حسین‌آبادی با اشاره به محدودیت اعتبارات شهرداری اذعان داشت: مسلما محدودیت اعتبارات و منابع مالی به شهرداری اجازه نمی‌دهد که تمامی نیازهای شهری را در مدتی کوتاه مرتفع کند ولی باید توجه داشته باشیم که با همین اعتبارات محدود بیشترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: محدودیت منابع مالی و گستردگی نیازها سبب اهمیت اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی شهرداری می‌شود و توجه به خواسته‌ها و نیازهای مردمی از مسائل مهمی است که در اولویت‌بندی‌های مختلف باید مورد توجه قرار دهیم.

این مسئول متذکر شد: تعیین اهداف از مسائل مهمی است که در برنامه‌ریزی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و این مهم سبب موفقیت ما در برنامه‌ها می‌شود.

شهردار برازجان با اشاره به اهداف شهرداری برازجان در بودجه سال 91 بیان داشت: بودجه شهرداری برازجان در سال جدید 140 میلیارد ریال تعیین شده و در آن بر نگهداری و حفاظت از امکانات و منابع شهری که شامل تجهیزات رفاهی، زیرساخت‌های شهری و ... است نیز تاکید شده است.

حسین‌آبادی با تاکید بر اینکه بودجه داخلی شهرداری باید بر اساس ظرفیت‌های شهرداری و شهر تعیین شود، متذکر شد: به همین منظور در بودجه سال جاری، یکی از اساسی‌ترین مباحثی که مورد توجه بوده، تعمیر و نگهداری تجهیزات و امکانات شهری است.

وی با بیان اینکه اشکالاتی به دیدگاه‌هایی که در سال‌های گذشته بر اساس آنها اقدام می‌شد وارد است بیان داشت: در سال‌های گذشته نگاه به بودجه‌ها در قالب تعریف پروژه‌هایی بود که تنها فشار مالی بر شهرداری وارد می‌کرد و به هیچ نحو از ظرفیت شهر و شهرداری استفاده نمی‌شد.

شهردار برازجان با اشاره به افزایش سالانه بودجه شهرداری برازجان گفت: بودجه شهرداری برازجان در سال 89 بالغ بر 89 میلیارد ریال بوده که این میزان در سال 90 به 131 میلیارد ریال و در سال 91 به 140 میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در فعالیت‌ها و برنامه‌های عمرانی سال جاری شهرداری برازجان، توجه به طرح‌های ترافیکی، زیباسازی شهری و بازگشایی معابر از مسائل مهمی است که بخش عمومی بودجه را شامل می‌شود.

حسین‌آبادی با تشکر از فرماندار دشتستان اذعان داشت: در سال گذشته با همکاری فرماندار دشتستان موفق به جذب 10 میلیارد ریال اعتبار استانی شدیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول