اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل عمران و مسکن‌سازان گلستان خبر داد

برگزاری نشست هیئت عامل عمران و بهسازی شهری ایران در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل عمران و مسکن‌سازان گلستان از برگزاری دومین نشست هیئت عامل عمران و بهسازی شهری ایران در گلستان خبر داد.

برگزاری نشست هیئت عامل عمران و بهسازی شهری ایران در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمودسالاری عصر دوشنبه در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: این نشست در روز پنج‎شنبه 29 تیر ماه به منظور بررسی موضوعات بافت فرسوده و طرح‎ها و برنامه‎های بهسازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در خصوص بهسازی و نوسازی بافت‎های فرسوده در استان گلستان اقدامات خوبی انجام شده است خاطر نشان کرد: برای تحقق اهداف این شرکت نیاز به همکاری و تعامل بیشتر مسئولان با این حوزه است.

سالاری با تاکید بر اینکه استانداری گلستان از بدو تاسیس شرکت عمران و مسکن‎سازان گلستان حمایت‎های خوبی به ما داشته است بیان کرد: تلاش ما بر این است تا با همکاری و تعامل با دیگر نهادها همچون شهرداری، اداره راه و شهرسازی استان بتوانیم سیمای زیبا به شهرهای استان گلستان ببخشیم.

مدیرعامل عمران و مسکن‌سازان گلستان با اشاره به اعضای شرکت‌کننده در دومین نشست هیئت‎ عامل عمران و بهسازی شهری ایران در گلستان اذعان کرد: در این نشست معاون برنامه‎ریزی و توسعه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، مدیرکل مطالعات کاربردی و امور ترویجی این شرکت، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، رئیس اداره بافت‎های فرسوده شهری گلستان و دبیر هیئت عامل و دیگر مسئولان و اعضای این شرکت حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این نشست روند تهیه، بهسازی و نوسازی بافت‎های فرسوده شهری، توانمندسازی و ساماندهی سکونت‎گاه‌های غیررسمی، پرداخت تسهیلات بانکی به پروژه‎های نوسازی در بافت‎های فرسوده مورد بحث و بررسی قرار می‎گیرد.

وی مدیریت، تهیه طرح و اجرا پروژه‎های عمران شهری، تهیه طرح بهسازی و بازسازی بافت‎های فرسوده شهری مستقیم یا به کارگزاری از طرف سازمان‎ها، مدیریت و اجرای عملیات خرید اراضی، تجمیع، تفکیک و آماده‎سازی، ساخت و ساز، انجام امور بازرگانی داخلی و خارجی و خدمات متقابل تجاری با کشورهای خارج در بخش مسکن، ساختمان و مصالح، مشارکت تجهیز منابع مالی، سرمایه‎گذاری در داخل و خارج از کشور، تحصیل وام و تسهیلات از مؤسسات تجاری، پولی و صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش ساختمان مسکن و شهرسازی را از دیگر فعالیت‎های شرکت عمران و مسکن‎سازان در گلستان دانست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول