اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس تأکید کرد

استفاده از فرصت موجود تا پایان کار دولت، برای عمران کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید از فرصت اندک موجود تا پایان کار دولت به خوبی برای پیشبرد امور مربوط به عمران کشور استفاده شود.

استفاده از فرصت موجود تا پایان کار دولت، برای عمران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی پیش از ظهر امروز در نشست مشترکی با اعضای شورای اسلامی خیرآباد که به منظور پیگیری مسائل و مشکلات موجود برگزار شد، اظهار داشت: فرصت محدود یک ساله‏‌ای تا پایان عمر دولت دهم باقی مانده است و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

وی ادامه داد: تمام مواردی که مربوط به حوزه عمران شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر می‏‌شود، استحصال و جمع‏‌بندی شده است و بیشتر آنها را در مناسبت‏‌های مختلف و در دیدار با وزرای دولت، مطرح کردیم.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با شمار زیادی از وزرا، معاونان وزیر و مسئولان ارشد کشور برای پیگیری امور مربوط به شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر دیدار شده یا برای انجام این دیدارها وقت ملاقات گرفته‏‌ایم، از پیگیری همه مسائل مربوط به این دو شهرستان خبر داد.

خسروی با تأکید بر اینکه باید از فرصت اندک موجود تا پایان کار دولت به خوبی برای پیشبرد امور مربوط به شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر استفاده شود، اضافه کرد: ممکن است نتوانیم به همه مناطق، روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه سفر کرده و از نزدیک با مردم صحبت کنیم، اما به هر تقدیر پیگیر امور و مشکلات آنها هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به وجود شهدا، رزمندگان زمان جنگ و نیز صفا و صمیمیتی که در مردم خیرآباد وجود دارد و همچنین بی‏‌ریا و مخلص بودن آنها، علاقه زیادی به برگزاری نشست‏‌های مختلف درباره این منطقه وجود دارد، ادامه داد: جلسات بررسی مشکلات خیرآباد بدون شک ادامه پیدا می‏‌کند.

* حمایت از توسعه سایت اداری خیرآباد

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر زمانی که بتوانیم برای پیشرفت خیرآباد و رفع مسائل و مشکلات مردم آن مثمر ثمر باشیم، وارد میدان خواهیم شد و این می‏‌تواند مطالبه اعضای شورای اسلامی خیرآباد از ما باشد.

خسروی با بیان اینکه مسئولان شهرها و روستاهای مختلف شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر باید اندکی فرصت دهند تا برنامه‏‌های در دست اقدام به خوبی پیگیری شود، اضافه کرد: در راستای خدمت‏‌رسانی به مردم، حتی یک لحظه را هم نباید از دست داد و این عقیده ماست که از تمام سفرها، برنامه‏‌ها و نشست‏‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه از توسعه سایت اداری خیرآباد حمایت می‏‌شود، گفت: طرح‏‌های اجرایی در این زمینه باید توسط شورای اسلامی خیرآباد و مسئولان آن تهیه و تنظیم شود.

خسروی افزود: اگر در این زمینه منع قانونی وجود نداشته باشد، مراحل احداث سایت اداری در خیرآباد پیگیری می‏‌شود.

* برگزاری نشستی برای رفع مشکل زمین‏‌های وقفی

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در ارتباط با پلاک‏‌های 46 و 47 و زمین‏‌های وقفی حاشیه خیرآباد گفت: برای ساماندهی امور مربوط به این بخش باید نشستی مشترک با حضور مسئولان و مدیران اوقاف و امور خیریه برگزار شود.

خسروی ادامه داد: باید با هماهنگی کارشناسان مربوطه و استفاده از راهنمایی‏‌های آنها، راهکارهای لازم برای ساماندهی حریم این مناطق اندیشیده شود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواسته مردم خیرآباد مبنی بر زیباسازی و ایجاد فضای سبز در این منطقه به شهرداری سمنان انتقال داده می‏‌شود، خواستار نزدیک‏‌تر شدن ارتباطات شورای اسلامی خیرآباد با شهرداری سمنان و مسئولان شد تا امور سریع‏‌تر پیش رود.

* طرح گشایش دوباره چهارراه شریف واقفی ارائه شود

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی درباره درخواست شورای اسلامی خیرآباد مبنی بر گشایش دوباره چهارراه شریف واقفی سمنان تا خیرآباد اظهار داشت: برخی مسائل مورد پسند و باب طبع ما نیست، ولی چون قانون دستور اجرای آن را می‏‌دهد، باید بدان پای‏بند بود.

خسروی اضافه کرد: در ارتباط با مسدود کردن این مسیر، هشدارهای انتظامی مطرح شده بود و به علت وقوع حوادث باید چنین طرح‏‌هایی اجرایی شود.

وی تصریح کرد: شهرداری، ابلاغ شورای ترافیک شهرستان سمنان را اجرا می‏‌کند؛ چراکه در این قبیل موارد، شورای ترافیک بالاترین مرجع تصمیم‏‌گیرنده است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید پیشنهادهای کارشناسی در این زمینه ارائه شود، افزود: اگر پیشنهاد شورای اسلامی خیرآباد، گشایش چهارراه شریف واقفی باشد، قطعاً مورد پذیرش مسئولان شورای ترافیک قرار نخواهد گرفت.

خسروی ادامه داد: باید در این زمینه، مسائل کلی دیده شود و استدلال‏‌های منطقی ارائه کرد تا طرح مورد تصویب قرار گیرد و در این راستا، اصلاح هندسی و تعریض مسیر می‏‌تواند راهگشا باشد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول