اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

14 پروژه نیمه‌تمام عمرانی آبپخش تکمیل شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: 14 پروژه نیمه‌تمام عمرانی آبپخش در ماه جاری تکمیل شد.

14 پروژه نیمه‌تمام عمرانی آبپخش تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی به منظور توسعه عمرانی و آبادانی شهر آبپخش یکی از اساسی‌ترین اهداف شهرداری است و تمام توان موجود را به منظور تحقق این هدف به‌‌ کار گرفته‌ایم.

شهردار آبپخش عنوان کرد: در سال گذشته شاهد عقب‌ماندگی پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش بودیم و با همت مضاعف شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش به منظور اجرای پروژه عقب مانده شاهد اتمام تمامی پروژه‌های عقب‌مانده شهر آبپخش بودیم.

وی افزود: تکمیل 14 پروژه عمرانی نیمه‌تمام آبپخش در زمینه فضای سبز، آسفالت معابر عمومی، پیاده‌روسازی، موزائیک پیاده‌روها، ساخت‌ بلوار و ... بخشی از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری آبپخش بودند که اتمام این پروژه‌ها را هدف اصلی شهرداری تعیین کردیم و تیر ماه سال جاری موفق به اتمام این پروژه‌ها شدیم.

موسوی‌ یادآور شد: اکثریت پروژه‌های عمرانی شهرداری آبپخش در سال مالی 90 متمم پروژه‌های عمرانی سال گذشته بوده‌اند و برنامه‌ریزی شهرداری در راستای اتمام پروژه‌های قبلی و بهره‌برداری کامل از آنها بود.

وی ادامه داد: در کنار اجرای این پروژه‌ها بر اساس اولویت‌ها و نیازهای شهر شاهد اجرای پروژه‌های دیگری بودیم که در این پروژه‌ها خواسته‌های شهروندان، نیازهای شهر و عدالت اجتماعی از اولویت‌های اساسی کارشناسان شهرداری آبپخش در تعریف پروژه‌ها بوده است.

این مسئول با اشاره به اتمام برخی از پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش در سال مالی 1390 اذعان کرد: در هفته جاری شاهد اتمام پنج مورد از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری آبپخش در سال مالی 1390 بوده‌ایم.

شهردار آبپخش متذکر شد: پروژه‌های آسفالت خیابان غدیر، آسفالت خیابان کارگر شمالی، آسفالت خیابان خضراء، کانال دفع آب‌های سطحی خیابان خضراء و سنگ‌فرش خیابان شهدا از پروژه‌هایی هستند که به بهره‌برداری رسیده‌اند و تاثیرگذاری بالایی در رفاه و آسایش عمومی مردم دارند.

موسوی سامان‌دهی خیابان انقلاب را مهم‌ترین پروژه عمرانی شهرداری آبپخش دانست و بیان کرد: مهم‌ترین پروژه عمرانی شهرداری آبپخش سامان‌دهی خیابان انقلاب آبپخش است که فاز غربی آن در مرداد ماه سال گذشته پایان یافته و فاز شرقی این پروژه طی سه مرحله تا شهریور ماه سال جاری به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید.

شهردار آبپخش گفت: این پروژه با اعتبار 4 میلیارد ریالی در حال اجراست و تمام دقت و تلاش خود را برای اجرای این پروژه به نحو مطلوب و کارآمد به‌ کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول