اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده:

مدیران در جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی اقدام کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه اعتبارات اختصاصی شهرستان در تکمیل پروژه‌های عمرانی به میزان لازم نیست از مدیران خواست در پیگیری و جذب اعتبارات ملی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیران در جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رفیعی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان خدابنده اظهار کرد: شئونات اسلامی و رعایت حدود الهی در ماه مبارک رمضان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تامین اقلام و اجناس مورد نیاز ساکنان منطقه از سوی مسئولان اضافه کرد: در ماه میهمانی خدا عمل به توصیه‌های بهداشتی نیز از مسائلی است، که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان خدابنده کاربردی‌شدن شورای اداری شهرستان با طرح مسائل و مشکلات و انتخاب راهکارهای مناسب برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهرستان را مورد توجه قرار داده و گفت: مشکلات شهرستان باید به صورت کارشناسی شده مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات اختصاصی شهرستان در تکمیل پروژه‌های عمرانی به میزان لازم نیست، از مدیران خواست در پیگیری و جذب اعتبارات ملی اقدامات لازم را انجام دهند.

رفیعی همچنین با تاکید بر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان خدابنده بر لزوم تکمیل طرحهای نیمه‌تمام و لزوم پیگیری اختصاصی و گرفتن اعتبار در بخش اعتبارات ملی را یادآور شد.

همچنین در ادامه این جلسه امام جمعه سجاس با اشاره به اینکه یاد خدا تنها آرام بخش برای مومنان محسوب می‌شود، افزود: برطرف‌کردن نیازهای درونی انسان‌ها لازمه استفاده بهینه و بهتر از ماه میهمانی خدا است.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه رحمت و استفاده از فرصت‌ها است، افزود: باید استفاده لازم از فیوضات این ماه به عمل آید.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه گزارشی از عملکرد ادارات و دستگاه‌های حاضر ارائه شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول