اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه دو قزوین:

4 پروژه عمرانی بزرگ در قزوین افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه دو قزوین از افتتاح 4 پروژه عمرانی بزرگ در قزوین در آینده نزدیک خبر داد.

4 پروژه عمرانی بزرگ در قزوین افتتاح می‌شود

حسین بهزاد‌پور در حاشیه مراسم افتتاح بوستان اندیشه قزوین اظهار کرد: چهار پروژه عمرانی بزرگ در حال حاضر در شهر قزوین در دست افتتاح است، همچنین چند پروژه دیگر نیز کلنگ‌زنی می‌شوند تا در ماه‌های آینده در خدمت همشهریان قرار گیرند.

شهردار منطقه دو قزوین هدف از افتتاح پروژه‌های عمرانی را رضایت‌مندی همشهریان دانست و افزود: بوستان اندیشه با اعتباری بالغ بر 215 میلیون تومان و با مساحت پنچ هزار و 800 متر‌مربعی برای استفاده همشهریان قزوینی آماده شده است.

المان میدان مادر افتتاح شد

بهزادپور با اشاره به سه طرح عمرانی دیگر خاطر‌نشان کرد: المان میدان مادر یک از آن سه طرح است که با اعتبار 80 میلیون تومانی ظهر امروز افتتاح شد. 

شهردار منطقه دو قزوین پیرامون افتتاح سرویس‌های بهداشتی عنوان کرد: دو پروژه عمرانی دیگر، سرویس بهداشتی توحید با اعتبار 38 میلیون‌ تومان و با مساحت 32 متر مربع و همچنین پروژه سرویس بهداشتی خیام با اعتباری بالغ بر 43 میلیون تومان و با مساحت 32 متر مربعی برای استفاده همشهریان در دست افتتاح است.

سه پروژه عمرانی کلنگ‌زنی می‌شود

بهزادپور در خاتمه ادامه داد: در حال حاضر سه پروژه سرویس بهداشتی بوستان معلم، سرویس بهداشتی انتهای بلوار مدرس و سرویس بهداشتی جنب مجتمع میلاد با اعتبار 50 میلیون تومانی ‌و مساحت37 متر مربعی قابل کلنگ‌زنی هستند تا ظرف چند ماه آینده افتتاح می‌شود.

لازم به ذکر است صبح امروز بوستان اندیشه با حضور حسین یزدان‌پناه بازرس کل استان قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، شهردار منطقه دو قزوین و جمعی از اهالی قزوین افتتاح شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول