اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد

معرفی بیش از 7000 متقاضی تسهیلات مسکن مهر به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون افزون بر 7 هزار و 89 متقاضی استفاده از تسهیلات مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این استان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

معرفی بیش از 7000 متقاضی تسهیلات مسکن مهر به بانک‌های عامل

غلامرضا کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت با سرعت افزون‌تری نسبت به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در سطح استان در دست اجراست.

وی با اشاره به میزان تسهیلات اعطایی به مردم، گفت: در حال حاضر دو فقره تسهیلات 20 میلیون تومانی و 25 میلیون تومانی به متقاضیان احداث واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت واگذار می‎شود که علت اختلاف میزان دریافتی این تسهیلات در صنعتی و نیمه صنعتی ساختن واحد مسکونی از سوی متقاضی است.

کشاورز پرداخت این تسهیلات را محرکی برای تشویق مردم به احداث واحدهای مسکونی در منطقه سکونت خود بیان کرد و افزود: در سال‌جاری سهمیه‌ای که برای ساخت و ساز به این استان تخصیص داده شده است پوشش 3 هزار متقاضی است.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون 8 هزار و 49 نفر متقاضی استفاده از تسهیلات مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به این بنیاد مراجعه کرده‌‎اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد تاکنون 7 هزار و 298 نفر پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند و برای استفاده از تسهیلات احداث واحد مسکونی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

کشاورز در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی این بنیاد در راستای خدمات‌رسانی به جامعه هدف، گفت: آسفالته کردن محورهای ارتباطی بسیاری از روستاهای استان از جمله این اقدامات محسوب می‎شود که انتظار می‎رود مردم در راستای حفظ و صیانت از پروژه‌های عمرانی اجرا شده در سطح روستاها کوشا باشند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول