اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 7 کبدی‌کار

ترکیب پست بانک قم در کبدی جوانان کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم اعزامی پست بانک به نمایندگی از هیئت کبدی استان قم به مسابقات کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور مشخص شد.

ترکیب پست بانک قم در کبدی جوانان کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیکارهای کبدی قهرمانی کبدی رده سنی جوانان کشور از صبح فردا با برگزاری آیین افتتاحیه در سالن مجموعه ورزشی ویژه این رقابت‌ها به میزبانی هیئت کبدی استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

در آیین افتتاحیه این مسابقات تیم‌های شرکت‌کننده در حضور مسئولان برگزاری مسابقات رژه نمادین خواهند رفت و سپس در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور، رقابت مدعیان شرکت‌کننده در این پیکارها رسما آغاز خواهد شد.

در این مسابقات که به میزبانی بندرعباس به انجام خواهد رسید، 25 تیم در گروه‌های مختلف مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و تیم جوانان پست بانک به نمایندگی از هیئت کبدی قم نیز با آمادگی مطلوبی مقابل حریفان قرار خواهد گرفت.

ترکیب تیم کبدی رده سنی جوانان پست بانک استان قم برای حضور در مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور را محمد آرزومند، حسین میرزایی، حسن خورشیدی، رسول اسکندری، امیر الیاسی، حبیب محمدی و محمدجواد معصومیان مقابل تشکیل می‌دهند.

در حالی که علی بیگلری از مربیان با تجربه کبدی هدایت جوانان کبدی‌کار تیم پست بانک قم را در مسابقات کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور به عنوان سرمربی بر عهده دارد، این تیم برای تکرار موفقیت‌های کبدی قم به مصاف حریفان می‌رود.

سرمربی تیم کبدی جوانان پست بانک قم در راه اعزام تیمش به این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه رقابت با حریفان مدعی این رقابت‌ها تصریح کرد: با تمام توان خود زحمات زیادی برای آماده‌سازی تک ‌تک نفرات این تیم کشیده‌ایم و امید زیادی داریم که بتوانیم در مصاف با حریفان به نتایج خوبی دست یابیم.

علی بیگلری تاکید کرد: کبدی در بین جوانان قمی در چند سال اخیر استعدادهای خوبی را شناسایی کرده است و به همین دلیل هم قابلیت شرکت در مسابقات سالنی و هم حضور در رقابت‌های ساحلی این رشته را داریم و این در حالی است که تیم‌ ما در مقایسه با سایر تیم‌ها بازیکنان ‌بومی بسیار خوبی را استفاده می‌کند.

وی در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته در راستای پیشرفت علم این رشته ورزشی در بین جوانان قمی تقدیر کرد و بیان داشت: یکی از راهکارهای ارتقای بیش از پیش کبدی قم توجه به استعدادیابی از رده‌های سنی پایه مانند جوانان و همچنین برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در بخش‌های مختلف نظیر آموزش و ارتقا خواهد بود.

بیگلری بیان داشت: حضور موفق تیم‌های کبدی قم در مسابقات لیگ‌های برتر کبدی سالنی و ساحلی باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور در واقع نتیجه بها و ارزشی است که برای جوانان کبدی‌کار در سال‌های اخیر قائل شده و امیدوارم این روند ادامه یابد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول