اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات بهشهر در واکنش به درج یک خبر در فارس

پست‌بانک‌ها علت تاخیر در وصل دوباره تلفن‌های بهشهر هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت مخابرات شهرستان بهشهر گفت: علت تاخیر در وصل دوباره تلفن‌هایی که به دلیل بدهی قطع شدند، بیشتر به‌دلیل تاخیر پست بانک در پرداخت به موقع مبالغی است که از مشترکان دریافت کرده است.

پست‌بانک‌ها علت تاخیر در وصل دوباره تلفن‌های بهشهر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، اسماعیل شهربندی پیرو خبر دیروز خبرگزاری فارس مبنی بر« گلایه شهروندان بهشهری از تاخیر در وصل دوباره تلفن»، تماسی با خبرنگار فارس در بهشهر داشت و توضیحاتی درباره گلایه شهروندان ارائه داد.

وی با بیان اینکه فعالیت پست بانک‌ها باید تسریع شود، گفت: بهتر است صورتحساب قبض‌ها از طریق سامانه الکترونیکی پرداخت شود.

این مسئول گفت: پرداخت صورتحساب‌های مخابرات مشترکان مازندرانی از طریق سامانه 1818 در داخل استان و شماره 011131818181 خارج از استان یا از طریق سامانه شرکت مخابرات مازندران منوی پرداخت الکترونیک یا از طریق پست بانک انجام می‌شود که بسیاری از شهروندان در موعد مقرر نسبت به پرداخت صورتحساب‌ها اقدام می‌کنند.

رئیس شرکت مخابرات بهشهر در ادامه، اظهار داشت: فیش‌هایی که از طریق سامانه الکترونیک یا سامانه شرکت مخابرات پرداخت می‌شوند بلافاصله ثبت شده و علاوه بر آن مشترکان می‌توانند از طریق همین سامانه نسبت به پرداخت قبوض، میزان بدهی و کارکرد تلفن خود مطلع شوند.

این مسئول بیان داشت: قبوضی که توسط مشترکان از طریق پست بانک پرداخت می‌شود در صورتی ثبت سامانه مخابرات خواهند شد که از سوی پست بانک به حساب مخابرات واریز شده باشد.

وی بیان داشت: علت تاخیر در وصل دوباره تلفن‌هایی که به دلیل بدهی قطع شدند، بیشتر به‌دلیل تاخیر پست بانک در پرداخت به موقع مبالغی است که از مشترکان دریافت کرده است.

شهربندی در پاسخ به گلایه‌مندی برخی مشترکان از اصرار مخابرات برای نشان دادن قبض پرداختی، گفت: مواردی داشتیم که شخص اظهار می‌دارد پول را پرداخت کرده و باید خط تلفن را دوباره وصل کنیم اما می‌بینیم شماره مشترک در سامانه ثبت نشده به همین دلیل از او می‌خواهیم قبض پرداختی را به مخابرات بیاورد.

رئیس شرکت مخابرات بهشهر درباره گلایه یکی دیگر از شهروندان مبنی بر اینکه قبض پرداختی را به مخابرات آورده، ثبت شده و حتی دوبار هم تماس گرفته اما هنوز خط تلفن او وصل نشده است، تصریح کرد: از این موارد به ندرت پیش می‌آید و بستگی دارد که فرد، رسید خود را به چه کسی نشان داده و کجا ثبت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: تماس با سامانه 1818 که یک و نیم سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد، ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت و ثبت قبوض است.

شهربندی در پایان سخنان خود از راه‌اندازی خط 2020 برای دریافت درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات شهروندان بهشهری خبر داد و گفت: این سامانه تا ساعت 16 توسط مسئول نیازمندی‌ها پاسخگوی شهروندان است و بعد از ساعت اداری روی پیغام‌گیر گذاشته می‌شود.

به گزارش فارس، در حال حاضر 28 پست بانک و دفتر خدمات ارتباطی در بهشهر و گلوگاه وجود دارد که یکی از وظایف آنها دریافت قبوض است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول